.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شنا امروز و فردا در دریا ممنوع شد
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: از آغاز اجرای طرح دریا تاکنون ۴۱۹ نفر در آب‌های ساحلی مازندران نجات و جان باختند.
به گزارش شمال نیوز، نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه ۴۶ روز از اجرای طرح سالم سازی دریا می‌گذرد، گفت:تاکنون ناجیان غریق موفق به نجات ۴۱۰ نفر در آب‌های ساحلی مازندران شده است.

وی افزود: ۲۲ غریق نیز در این مدت پس از رهایی از امواج سهمگین خزر به بیمارستان منتقل شدند.

کریمیان با بیان اینکه غرق شدن هفت نفر در آب‌های ساحلی استان در خارج از طرح سالم سازی دریا مورد تایید پزشکی قانونی و هیات نجات غریق و غواصی استان است، گفت: از اول خرداد ماه تاکنون ۷ نفر در آب‌های ساحلی بابلسر، عباس آباد، نوشهر، بهشهر در خارج از طرح دریا غرق شدند.   رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران افزود: دو نفر نیز در بر اثر حوادث دریایی در آب‌های ساحلی بابلسر و عباس آباد جان باختند.

وی با بیان اینکه در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است، گفت: ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی در طرح سالم سازی دریا امسال بکارگیری شده است.   رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی دریای خزر بمدت دو روز طوفانی است و در این مدت شنا در آب‌های ساحلی استان ممنوع شد.

کریمیان با بیان اینکه ساعت شنا در ۹۵ طرح دریا از ۸ صبح تا ۲۰ شب است، به مردم توصیه کرد: به هشدار‌های ناجیان غریق، مامورانانتظامی، نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر توجه و از شنا در خارج از طرح دریا و شب هنگام خودداری کنند.


مازندران ۳۳۸ کیلومتر ساحل یک هزار کیلومتری خزر را در اختیار دارد.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.277 seconds.