.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهرداری‌ها متولی جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در مازندران شدند
معاون عمرانی استاندار مازندران گفت :جمع آوری سگ های ولگرد طبق قانون بر عهده شهرداری هاست و این نهاد موظفند تا نسبت به جمع آوری وسگ های ولگرد اقدام کنند.
شهرداری‌ها متولی جمع‌آوری سگ‌های ولگرد در مازندران شدند

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، مهدی رازجویان روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان در ساری افزود: تردد سگ‌های ولگرد در داحل استان به خصوص در محورهای هراز و سوادکوه مشکلاتی را حتی برای تردد ایجاد کرد که شهرداری‌ها باید نسبت به جمع آوری و عقیم سازی سگ‌های ولگرد اقدام کنند.
وی گفت: با این رویکرد برای تحقق وظایف شهرداری‌ها، طرح واگذاری زمین برای جمع آوری و عقیم سازی سگ‌های ولگرد در یکی از شهرستان‌های استان (آمل) پیشنهاد شد که در صورت تصویب شورای برنامه ریزی حدود سه هزار متر مربع زمین ملی برای این کار به شهرداری‌ها واگذار شود.
براساس آمار مرکز بهداشت مازندران سالانه ۱۰ هزار حیوان گزیدگی در مازندران رخ می‌دهد که بیش از ۹۰ درصد از این حیوان گزیدگی مربوط به سگ هاست.

تاکید دانشگاه علوم پزشکی برای جمع آوری سگ‌های ولگرد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم گفت: وجود سگ‌های ولگرد و احتمال ابتلاء این حیوانات به بیماری هاری، تهدیدی برای مردم استان به خصوص در شهرهاست.
دکتر سید عباس موسوی افزود: باید نسبت به جمع آوری سگ‌های ولگرد از سوی دستگاه‌های متولی اقدام شود و تاکنون کمتر نسبت به این مسؤولیت پرداخته شده است.
با وجود تاکید دستگاه‌های متولی برای جمع آوری سگ‌های ولگرد به دلیل برخی مشکلاتی که برای شهروندان ایجاد می‌کند، از سال گذشته طرح واگذاری زمین برای نگهداری سگ‌های ولگرد در شورای برنامه ریزی مازندران مطرح شد که به دلیل نامعلومی این واگذاری با مخالفت اعضا مواجه می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.