.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهروند ساری با شکست سنگین به استقبال لیگ برتر فوتسال کشور رفت
تیم شهروند ساری فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را در حالی که از حمایت بیش از هزار تماشاگر نیز برخوردار بود، تن به شکست سنگین پرگل در خانه داد.

به گزارش شمال نیوز، در آغاز فصل جدید و از هفته نخست این رقابتها، تیم شهروند ساری عصر جمعه در سالن ورزشی سید رسول حسینی این شهر میزبان تیم سن ایچ ساوه بود و با نتیجه سنگین و پرگل ۴ بر صفر مغلوب میهمان مدعی خود شد.

شهروندی ها که با حمایت پرشور هوادران خود در قلعه معروف به عقاب ها از " رضا لک " و چند بازیکن جدید خود در سالن تجهیز شده این شهر رونمایی کرده بودند، نیمه نخست را خوب و پا به پا برابر حریف ساوه ای آغاز کردند.

هر چند میزبان با گلزنی "مهدی کریمی" در دقیقه ٥ شوکه شده بود اما این نیمه را با در پی چند موقعیت ساوه ای ها، با درخشش "سینا پرکاس " دروازه بان خود با همین نتیجه و برتری یک برصفر سن ایچی ها به رختکن رفتند.

شهروندی ها در آغاز نیمه دوم این مسابقه که برای جبران نتیجه و کسب نخستین پیروزی در مقابل دیدگان هواداران پرشور خود خیز برداشته بودند، تا حدودی و بادر اختیار گرفتن توپ و میدان، نبض بازی را حتی در اختیار گرفتند، به طوری که تا باز کردن دروازه تیم سن ایچ ساوه در چند موقعیت پیش روی کرده بودند که با درخشش دروازه بان این تیم بی نتیجه ماند.

شاگردان " جواد اصغری مقدم" در تیم سنی ایچ ساوه که در این مسابقه با احاطه بر جو سالن و تشویق های بی امان تماشاچیان تیم ساری با آرامش روانی و منطقی تر بازی می کردند، در ۵ دقیقه پایانی توانستند ٣ گل دیگر وارد دروازه تیم شهروند کنند و ۳ امتیاز ارزشمند هفته نخست را از آن خود کردند.

شهروندی ها با وجود پنج خطا شدن سنیچی ها از دقیقه ٣٥، می توانستند با گرفتن خطا از روی نقطه دوم صاحب موقعیت پنالتی شوند، اما از این موقعیت خود نیز بی بهره ماندند تا شروع لیگ برتر در فصل جاری به کام ساروی ها در مقابل هوادارانشان در خانه تلخ شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.