.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمتر از ٧٢ ساعت به آغاز لیگ برتر فوتسال؛
بی صبرانه منتظر اکران فصل جدید شهروند هستیم
شمال نیوز: بیست و یکمین فصل لیگ برتر فوتسال از جمعه ١٤ تیرماه کلید می‌خورد و شهروند در اولین دیدار خود باید به مصاف سن ایچ ساوه برود.
بی صبرانه منتظر اکران فصل جدید شهروند هستیم

به گزارش شمال نیوز، شهروند ساری تنها نماینده مازندران در لیگ برتر است که يكي از قديمي ترين تيم هاي حاضر در ليگ برتر جذاب فوتسال به شمار می رود.

 

ساروی‌ها سال قبل هم عملکرد خوبی داشتند، آن‌ها با محمد اسماعیل پور بازی‌های پرگل و جذابی ارائه کردند، اما سفید و نارنجی‌ها به همان اندازه که در گل زدن توانا بودند در دفاع از دروازه هم ناتوان و درمانده نشان دادند و در آخر با بدشانسی در رتبه ششم ایستادند.

 

هرچند شهروند سال‌های گذشته در فصل نقل و انتقالات آرام و غیرفعال بود، اما در این فصل سعید نجاریان مالک تیم حسابی دست به جیب شده که می‌تواند انگیزه شخصی که بی ربط به انتخابات هم نیست، در آن دخیل باشد.

 

رضا لک سرمربی خوش فکر با سابقه قهرمانی چندین باره در لیگ برتر سکان هدایت تیم را در دست گرفته و چهار بازیکن آینده دار به نام‌های بهنام فعال، امین مجیدی پور، علی اسعدی و علی میکاییلی با شهروند قرارداد بستند که هر چهار بازیکن کم نام و نشان، اما در تیم‌های سابق خود با استعداد نشان داده اند.

 

یقینا ترکیب بازیکنان مستعد جدید و قدیم با تفکرات یک سرمربی بادانش می‌تواند نوید دهنده اکران یک فصل از بازی‌های مهیج و جذاب برای هواداران باشد که مدت‌ها به انتظار نشسته اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.878 seconds.