.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدکاه هنرمند تئاتر و تلویزیون / قابل توجه تهیه‌کننده سریال پایتخت ؛
خانم تهیه کننده ؛ چرا باز هم شیرگاه!؟ به اندازه كافي به نان و نوا رسيده اید !
شمال نیوز : آیا با این همه درآمد حاصله از ساخت این سریال ، یک سالن نمایش برای همین شهرستان شیرگاه ساختید که ما بگوییم حداقل خروجی برای مازندران یک مجتمع فرهنگی بوده که هنرمندان تئاتر شهر شیرگاه به قائم شهر یا جاهای دیگر نروند.....
 خانم تهیه کننده ؛ چرا باز هم شیرگاه!؟  به اندازه كافي به نان و نوا رسيده اید !

شمال نیوز/ محمد جونیان : چندی هست که خبرساخت سریال پایتخت ۶ در فضای مجازی خبرساز شده و جسته و گریخته پس از اعلام ساخت جدید این سریال شاهد اعتراض انتقاد بعضی از عزیزان که از قبل با ساخت این سریال كه در مازندران بودمواجه بوديم تا اینکه اخیراً خانم الهام غفوری تهیه‌کننده این سریال در مصاحبه ای اعلام کرد که در نیمه دوم سال جاري کلید ساخت ششمین قسمت این سریال در شیرگاه زده خواهد شد.

 

سوال ما این است : خانم تهیه کننده ؛چرا شیرگاه !؟ بس نیست ؟!چرا دست از سر مازندران بر نمی دارید !؟
شما که الحمدالله به برکت ساخت این سریال پنج قسمتی که در مازندران به قول خودتان در شیرگاه ساختید به اندازه به اندازه كافي به نان و نوا رسيديد!!چرا استان دیگری را انتخاب نمی کنید!؟

 

چون خودتان بهتر می‌دانید مردم آن دیار به شما اجازه حتی یک پلان را نخواهند داد و اگر در خاموشی هم بسازید شما را و مسئولین را وادار به عذرخواهی خواهند کرد. بعضی از دوستان به ما می‌گویند شما که این همه نقد نوشتید آنها که همچنان دارند کارشان را می کنند،!!

 

من به دوستان عرض کردم این نقدها بی‌تأثیر نبوده است . وقتی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران اعتراضش را در خطبه های نماز جمعه اعلام می کنند . وقتی در جلسه شورای فرهنگ عمومی حضرت آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران و رئیس این شورا در استان رسما در این جلسه به مدیرکل وقت صدا و سیمای مرکز مازندران اعتراض کرده و یا یک زمانی استانداری مازندران زیر پای آقایان عوامل این سریال در استان مازندران فرش قرمز پهن می کردند که الان در سریال اخیر از این خبرها نبود و در نهایت اعتراض جمعی از فرهنگ دوستان و کسانی که دغدغه فرهنگ و آداب و رسوم این استان شهیدپرور را داشتند و دارند به عنوان اعتراض جلوی استانداری تجمع کرده بودند و چندین مورد دیگر..... به هر حال ما یک وظیفه ای به عنوان یک خبرنگار و به عنوان رابط بین مردم و مسئولین داریم.

 

گفتنی ها را می گوییم و اگر این سریال ۱۰۰ قسمت هم بخواهد در مازندران تهیه شود باز هم ما خواهیم نوشت.
ناگفته نماند بنده بیگانه با کار طنز نیستم و مخالف شادی مردم نبوده و نخواهم بود چرا که خودم دستی در این کارها دارم اما ما دوست داریم با هم بخندیم نه به هم بخندیم.

 

آیا دست‌اندرکاران این سریال هم این نیت را دارند . گفتند شیرگاه را ما با این سریال معرفی کردیم.خیر این طور نیست شیرگاه محل عبور مرور مردم از تهران واستانهای کشور به خطه سرسبز مازندران بوده . اگر نمی دانید بپرسید.
سوال ما این است ؛ شاید در این ۵ قسمتی که در مازندران ساختید بیش از چند میلیاردتومان اسپانسر داشتید و برابر گزارشی که در قسمت پنجم این سریال پخش شد دستمزد بیش از یک میلیارد تومان برای آقای ..... و بقیه هم شمابه عنوان شخصیت های محبوب مردم یاد می کنید صحبت از ۸۰۰ و ۷۰۰ میلیون تومان بوده ، نوش جانتان. آیا با این همه شما یک سالن نمایش برای همین شهرستان شیرگاه ساختید که ما بگوییم حداقل خروجی برای مازندران یک مجتمع فرهنگی بوده که هنرمندان تئاتر شهر شیرگاه به قائم شهر یا جاهای دیگر نروند.

 

حرف ،زیاد است !حتما موارد دیگری دوستان دارند که خواهند نوشت فقط در پایان از استاندار محترم مازندران که خود از خطه سرسبز مازندران است می خواهیم خدای ناکرده فرش قرمز برای آنها به هر دلیلی پهن نکند.

 

امیدوارم دست اندرکاران درساخت اینگونه سریالها همه جوانب رادرنظربگیرند.خنده وشادی امروزبرای مردم مادواست ونیازجامعه ما می باشد.اما شان مردم مازندران هم باید حفظ شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.