.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم رهبر انقلاب صورت گرفت: ؛
جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رئیس سازمان بسیج منصوب شدند+ سوابق
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در احکام جداگانه‌ای امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی را به سِمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و سردار سرتیپ غلامرضا ...

انتصاب جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رئیس سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش شمال نیوز به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای: حضرت آیت الله خامنه‌ای در احکام جدا گانه‌ای امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی را به سِمت جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی را به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کردند.

متن احکام فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی

بنا به پیشنهاد رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و نظر به تجارب و شایستگی، شما را به سِمت «جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح» منصوب می‌کنم.

تلاش شایسته در ارتقای توانمندی‌های دفاعی و امنیتی نیرو‌های مسلح با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگی و کارشناسی با لحاظ نظر رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، مورد انتظار است.

از زحمات و تلاش‌های امیر سرلشکر صالحی در این مسئولیت قدردانی می‌کنم.

توفیق شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیّدعلی خامنه‌ای

۱۱ تیر ۱۳۹۸

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

بنا به پیشنهاد فرمانده کلّ سپاه و نظر به تجارب ارزنده در بسیج و شایستگی، شما را به سِمت «رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» منصوب می‌کنم.

اعتلای بسیج و فرهنگ مقاومت و تقویت زمینه‌های بروز خلاقیت و ابتکار بسیجیان بویژه نوجوانان و جوانان در گسترش، تعمیق و حفاظت از ارزش‌های انقلابی و ارتقای حضور سازمان‌یافته‌تر آنان با تکیه بر تجارب در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی، گسترش گروه‌های جهادی و هم‌افزایی و تقویت بسیج اقشار در تعامل سازنده و هم‌افزا با مجموعه سپاه و سایر سازمان‌های کشوری و لشکری با لحاظ تدابیر فرمانده کل سپاه مورد انتظار است.

از تلاش‌های ارزنده و مواضع انقلابی سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

سیّد علی خامنه‌ای  ۱۱ تیر۱۳۹۸

 

  **سوابق جانشین جدید رئیس ستادکل نیروهای مسلح

امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی در سال ۱۳۵۸ به استخدام ارتش جمهوری اسلامی ایران درآمد و وارد دانشکده افسری نیروی زمینی شد.

 وی پس از طی دورهای مقدماتی رسته پیاده در مرکز آموزش پیاده شیراز به لشکر ۲۳ نیروهای مخصوص منتقل شد و دوره‌های مختلف نیرو مخصوص، چتربازی، تکاوری، کوهستان و غواصی را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: امیر «قرایی آشتیانی» معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح شد

امیر قرایی آشتیانی در طول سالیان دفاع مقدس رده‌های فرماندهی را پشت سر گذاشته و دوره‌های علمی را در دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش و دکترای مدیریت دفاعی را در دانشگاه عالی دفاع ملی با موفقیت طی کرده است.

امیر قرایی آشتیانی در سال ۱۳۸۴ از سوی فرمانده معظم کل قوا به جانشینی فرمانده کل ارتش و در سال ۱۳۹۲ به معاونت بازرسی ستادکل نیروهای مسلح منصوب شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و معاونت آماد و پشتیبانی ستادکل نیروهای مسلح از دیگر مسئولیت‌هایی است که امیر قرایی آشتیانی تاکنون بر عهده داشته است.

**سوابق رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین

سردار غلامرضا سلیمانی نیز پیش از این از سال ۱۳۸۵ فرماندهی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان را بر عهده داشت که در سال ۱۳۹۶ از سوی فرمانده معظم کل قوا به درجه سرتیپ تمامی نائل آمد.

سردار سلیمانی متولد شهر فارسان در استان چهارمحال و بختیاری است و سابقه فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان و سپاه ثارالله استان کرمان را در کارنامه خود دارد.

فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۴ امام حسین(ع) استان اصفهان از دیگر سوابق سردار سلیمانی است.

سردار سلیمانی همچنین دانش آموخته دانشکده فرماندهی و ستاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.