.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با جای خالی نظارت شرکت آب منطقه ای مازندران ؛
تکرار ناهنجاری ها در مازندران ؛ از « سد لفور » تا « دریاچه ولشت » ! / تا کی باید به علت عدم نظارت لازم مسئولان شرکت آب منطقه ای مازندران شاهد هنجارشکنی در مناطق تحت پوشش این شرکت باشیم ؟....
 تکرار ناهنجاری ها در مازندران ؛ از « سد لفور » تا « دریاچه ولشت » ! /  تا کی باید به علت عدم نظارت لازم مسئولان شرکت آب منطقه ای مازندران شاهد هنجارشکنی در مناطق تحت پوشش این شرکت باشیم ؟....

شمال نیوز : در حالیکه حدود یک ماه از بروز ناهنجاری اخلاقی در سد لفور سوادکوه می‌گذرد برخی گردشگران این بار در دریاچه ولشت مرزن آباد اقدام به رفتار‌های ساختارشکنانه مشابه زدند.

به گزارش شمال نیوز، در فیلمی که در فضای مجازی منتشر شده است برخی گردشگران در دریاچه ولشت مرزن آباد با پوشش نامناسب در حال قایقرانی و برخی‌ نیز با اندک پوششی در ساحل مشغول تفریح هستند.

خواجه کجوری بخشدار مرزن آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه شرکت آب منطقه‌ای بستر ۵۰۰ هکتاری دریاچه ولشت را برای اهداف گردشگری به بخش خصوصی واگذار کرده است، گفت: در خصوص احتمال بروز ناهنجاری‌های اخلاقی به صورت حضوری و شفاهی به بهره بردار این مجموعه تذکرات لازم داده شده بود.

وی افزود: بعد از اتفاقی که در سد لفور افتاد شخصا با حضور در دریاچه ولشت به پیمانکار این دریاچه برای افزایش کنترل و نظارت جهت جلوگیری از ناهنجاری‌های اخلاقی تذکر داده شد که به نظر می‌رسد پیمانکار آن را رعایت نکرد.

خواجه کجوری گفت: این دریاچه ۹ ساحل برای قایق سواری دارد که توسط پیمانکار کنترل می‌شود، اما زیرساخت‌ها در بخش‌هایی از بستر این دریاچه هنوز فراهم نشده و به نظر می‌رسد برخی افراد از این مسیر با قایق‌های شخصی وارد دریاچه شده باشند.

بخشدار مرزن آباد افزود: برخی گردشگران با سوء استفاده از نبود کنترل در بخش‌هایی از این دریاچه با قایق‌های بادی و شخصی وارد دریاچه می‌شوند.

وی افزود: در قراردادی که شرکت آب منطقه‌ای با پیمانکار بخش خصوصی منعقد کرده بر لزوم کنترل و نظارت‌های پیمانکار بر این موارد نیز تاکید شده است.

خواجه کجوری ادامه داد: شرکت آب منطقه‌ای باید پیمانکار را برای کنترل بیشتر مجاب کند و گرنه با ادامه این روند قرارداد مذکور باطل خواهد شد.

در بخشی از فیلم منتشر شده اعلام شده بود که دریاچه ولشت در کلاردشت قرار دارد که پولادی فرماندار کلاردشت نیز ، گفت: این دریاچه از نطر تقسیمات کشوری جزو کلاردشت نیست و مربوط به مرزن آباد است.

 

بعد از خبر ....

حال سئوال اینجاست که تا کی باید به علت عدم نظارت لازم مسئولان شرکت آب منطقه ای مازندران شاهد هنجارشکنی در مناطق تحت پوشش این شرکت باشیم ؟

آیا انعقاد قرارداد و صرف تعیین چند بند در این خصوص رافع مسئولیت شرکت آب منطقه ای می گردد و نباید نظارت مستمر و دائمی برای حفظ ارزش های اسلامی و انسانی شود ؟

به نظر می رسد مسئولان شرکت آب منطقه ای استان باید پاسخگوی این مسائل باشند و با ایجاد ساز و کار لازم مانع تکرار این هنجارشکنی ها در حوزه آ؛بی خود شوند . هنجار شکنی هایی که دیروز در سد لفور و امروز در ولشت اتفاق افتاده است شاید فردا در جایی دیگر رخ دهد ....


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 تير 1398
عجب اکتشافاتی در مازندران کشف میشه
مهندس رزمنده 11 تير 1398
با مدیرعامل آب منطقه ای مازندران برخورد شود . این نشان از ضعف مدیریتی دارد . کنترل حوزه تحت مدیریت یکی از ابتدایی ترین اموراتی است که یک مدیر باید انجام دهد .
نا شناس 11 تير 1398
جمع کنید
نا شناس 11 تير 1398
آقاي يخ كشي فقط حريف كشاورزان مظلوم مرزن آبادي است تا شاليزار آنها را با ...........................نمايد تا طرح انتقال آب رودخانه چالوس كه از رودهاي چهارگانه حفاظت شده است را براي استخر ويلاهاي خوش گذرانها وبا تخريب سنگين محيط زيست به چالوس انتقال دهد.
محمدی2085 11 تير 1398
مازندران شده حیات خلوت تهرانیها
کارمند 11 تير 1398
نمی دونم استاندار داره چیکار میکنه ؟ آخه تا کی باید آب منطقه ای آسیب مدیریت ضعیف یخشکی را ببیند ؟ یخکشی به گواه بسیاری از همکاران ضعیف ترین مدیر شرکت در سال های اخیر و گذشته بوده اسیت . حاج مجید آب مازندران را نجات بده . ما چشم امید به تو داریم
نا شناس 11 تير 1398
رامبد جوان در برنامه خندوانه صدا و سیما : مردم ایران ، شما خیلی خوبی ، خیلی .... ما خیلی خوبیم ، خیلی ... ما عالی هستیم ، عالی ..... حالتون چطوره ؟ عالی .... حال من چطوره ؟ عالی ..... به احترام مردم ایران همه بایستیم .... دست تکان دهید بای بای .....
بنا براین همه چیز گل و بلبل است و اگر مشکلی هست تقصیر آمریکاست .....
مطلع 11 تير 1398
قدرت برکناری مدیرکل اب منطقه ای مازندران در استان ما وجود ندارد حالا ببینید کی گفتم
نا شناس 11 تير 1398
همه چی بر می گرده به بی عرضگی
mehDi.K 11 تير 1398
خجالت داره .یعنی مشکل همه مملکت حل شده فقط مونده نظارت نفر به نفر ...
هرکسی مسئول اعمال خودشه ...یاد بگیرید به همه احترام بزارید
نا شناس 11 تير 1398
اداره اب یا ادارت دیگر چه ابزارونیروی کنترلی دارند اینها مگر بسیج ونیرو نظامی وسرباز دارند ومقام قضایی دارند گفتنش راحت است اینها محیط وکارکنان خودرا به سختی میتوانند اداره وکنترل کنند فقط منتقد بودن وانتقاد چاره کارنیست پیشنهاد وراهکار مشخص وعملیاتی شدن بدهید انتقاد وتعطیل کردن وووو.......را همه بلدندشعارش رابدهندالبته این نافی عدم قراردادسفت وسخت باپیمانکار وبی توجهی به وظایف اداره ابیاری نیست البته این امکان عمومی وتفریحی را مانند دریا وپارک وجنگل وکوه دیگر امکان عمومی .....کنترل وبا استفاده از نیروی نظامی وظابطین قضایی وهمکاری نزدیک پیمانکاران وکارتبلیغی وفرهنگی کنترل ومحافظت کردبیخود توهین وهمدیگر رامتهم نفرمائید.
پاسخ ها به این نظر
حمید 12 تير 1398
خودت متوجه شدی پی گفتی ؟ خودت گفتی و خودتم جوابت رو دادی . درسته آب منطقه ای نیروی انتطامی نیست اما بحث نظارت است . پیمانکار باید به مفاد قرارداد پایند باشه . واقعا اگر در یک قرارداد پیمانکار تعهدات مالی را عمل نکند آب منطقه ای کوتاه میاد ؟ یا فقط برای این مسائل کوتاه میاد و شونه خالی می کنه ؟
نا شناس 12 تير 1398
اگر ما به چهل سال قبل برگردیم در سخت ترین شرایط جنگ جزو لشکر ویژه درکشور بودیم ولی الان بعد از چهل سال با داشتن مدیران و مسولان بی تدبیر و بی تفاوت به ظاهر انقلابی در تمام سطوح مازندران شده لشکر حیات وحش از نظر دریا و جنگل کسی هم نیست آقای مسولین اینقدر به فکر زدو بند های شخصی و حاشیه نباشید .خدا هم هست اینجا محل امتحان و بس تا کی از بیکاری جوانان عزیز به یقما بردن زمین ها جنگل و در یا توسط تهرانیا عراقیها و.......... و مشابه چنین رفتار ها
سوادکوه سرزمین دو خورشید 12 تير 1398
سد لفور سوادکوه دلنشین
ناشناس 12 تير 1398
به عنوان یک شهروند مازندرانی باید بپذیریم که استان ما یک استان گردشگر پذیر است. ما چه بخواهیم چه نخواهیم مسافرین به مکان هایی مثل دریاچه ولشت یا اطراف دریاچه لفور مراجعه می کنند. از بین هزاران مسافر ممکن است یکی حرمت شکنی بکند که قطعا قانون با متخلف برخورد میکنه. نباید تلاش نیروی انتظامی، اداره آبیاری یا سازمان ذیربط دیگر را در این زمینه نادیده گرفت. قطعا با حضور پیمانکار در این اماکن مسافرین و گردشگران ساماندهی و مدیریت بهتری شده و اگر این اماکن را رها کنیم و بگوییم مباحث گردشگری در اطراف آنها تعطیل شود و هیچکس مراجعه نکند این امر عملاً غیرممکنه. باید همه متولیان امر را حمایت کنیم که ضمن توسعه صنعت گردشگری و زیرساخت آن که برای استان ما بسیار ضروریست و موجب ایجاد اشتغال و بهره برداری بهتر از این اماکن خواهد شد، البته انتظار داریم با این حرمت شکنان به جد برخورد کنند که قطعا خواهند کرد گرچه ممکنه به دلایلی به اطلاع عموم نرسه و نکته دیگر اینکه نباید این حرمت شکنی ها را که بسیار موردی است خیلی بزرگ جلوه داد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.