.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۷ بازیکن جدید در تیم نساجی نیاز داریم
سرمربی جدید تیم نساجی قائمشهر گفت: برای تقویت و جایگزینی بازیکنانی که از تیم جدا شدند به هفت بازیکن جدید در لیگ پیش روی نیاز داریم.

به گزارش شمال نیوز،  محمدرضا مهاجری دوشنبه شب در مراسم معارفه خود به عنوان سرمربی جدید تیم نساجی که با حضور مالک، بازیکنان وهواداران این تیم برگزار شد، اظهار داشت: سه بازیکن فصل گذشته تیم نساجی ازاین تیم جدا شدند و از ۶ بازیکنی که از فصل گذشته قرارداد دارند، در روزهای آینده قراردشان ثبت خواهد شد.

مهاجری افزود: برای تقویت ونیز جایگزین بازیکنانی که از تیم نساجی جدا شدند، نیاز به ۷ بازیکن جدید داردیم و سعی خواهیم کرد که از بازیکنان مستعد و بومی این استان جذب شوند.

وی تاکید کرد، اولویت ما جذب بازیکنان داخلی بویژه بومی است، نساجی حداقل به ۳ بازیکن تاثیرگذارنیازدارد تا تبدیل به تیم با کیفیتی در حد شان ونام این تیم درلیگ برترشود.

وی با بیان اینکه یکی از خواسته من برگزاری تمرینات درشهر قائمشهرو جلوگیری از خستگی های طاقت فرسای رفت وآمدها است، اضافه کرد، البته لازمه این درخواست، فراهم بودن سخت افزار است که متاسفانه شرایط آن اکنون در این شهر فراهم نیست.

شروع تمرینات تیم نساجی در تهران

سرمربی نساجی همچنین درخصوص تمرینات این تیم نیزگفت، تمرینات آماده سازی تیم نساجی در دونوبت صبح و بعدازظهر از سه شنبه در تهران برگزارمی شود

مهاجری درخصوص جدایی فرشاد فرجی بازیکنا خط میانی تیم نساجی نیز گفت، البته در روزهای گذشته صبحت هایی را با فرشادفرجی داشتم که به پدیده نرود و این فصل را نیز با نساجی ادامه دهد ودر پی ثبت قرارداد اوهستیم.

وی نساجی را یکی از سه تیم پرهوادار و پرشوردرفوتبال ایران دانست و گفت، حمایت وتشویق هواداران نساجی مثال زدنیست و به تیم انگیزه میدهد، امیدوارم بتوانیم با بازیهای خوب انتظارات آنهارابرآورده کنیم.

تیم نساجی در نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور پس از ۲۴ سال دوری از این رقابتها با کسب ۳۶ امتیاز و قرار گرفتن در رده دهم جدول رده بندی مسابقات به پایان رساند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.