.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهشتی مردی برای تمام فصول
نقش برجسته شهید مظلوم بهشتی بعنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب برکسی پوشیده نیست و یکی از مشخصه های بارز این مرد بزرگ را می توان میدان داری این صحنه حساس و مهم دانست چرا که وی را می توان پهلوان تمام عرصه ها دانست .
بهشتی مردی برای تمام فصول

شمال نیوز: سید عبدالکریم سجادی/ در هفتم تیر ماه ۱۳۶۰، ۷۲ تن از بهترین فرزندان این مرزوبوم و در رأس آنها، شهید مظلوم آیت اله دکتر بهشتی در حادثه سرچشمه تهران در خون خود غلطیدند.

جنایت عظیمی که قلب امام (ره) و امت اسلامی ایران را جریحه دار نموده و این جنایت ،بدست ناپاک ترین و منفورترین انسانهای روی زمین اتفاق افتاده و برای همیشه ، این ننگ بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و برای این گروهک ناپاک و پلید به ثبت رسیده است.

علی الاصول برای هر نظام و انقلابی سه مرحله متصور است:

مراحل تخریب ، تثبیت و تداوم انقلاب؛ 

ضمن حائز اهمیت بودن تمامی این موارد در جای خود، امر تثبیت نظام از مهمترین مراحل می باشد که اساسا جریانات و قدرت های مغلوب با بکارگیری تمام توان و ظرفیت های خود، تلاش می کنند تا انقلاب ها را در این مرحله به بن بست رسانده و یا به انحراف بکشانند کما اینکه در زمان نقش‌آفرینی توده‌های مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی با تکیه بر ایمان، از این دست توطئه ها کم نداشته ایم و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز، تلاش و برنامه ریزی استکبار، در پیوند دادن جریانات منحرف منافقین و لیبرال را در بدنه مدیریت سیاسی و اجرایی کشور شاهد بودیم و اگر نبود تدابیر حضرت امام راحل و یاران و اندیشمندان تربیت شده مکتب آن امام، همچون شهید مظلوم بهشتی و شهیدان رجایی، باهنر، هاشمی نژاد ، ... و حضور برجسته دیگر چهره های موثر نظام و انقلاب همانند حضرت آیت اله خامنه ای (مدظله العالی)، که تمام قد در مقابل آنها ایستاده و تاوان این مبارزات را هم دادند.

نقش برجسته شهید مظلوم بهشتی بعنوان یکی از ارکان اصلی انقلاب برکسی پوشیده نیست و یکی از مشخصه های بارز این مرد بزرگ را می توان میدان داری این صحنه حساس و مهم  دانست چرا که وی را می توان پهلوان تمام عرصه ها  دانست .

در میدان مبارزه و سیاست، بعضی ها صرفا پهلوان یک میدان هستند ولیکن شهید مظلوم بهشتی ، مرد تمام صحنه ها و میدانهابود ؛ چه قدرت قلم او ، چه در قدرت بیان و چه در میدان سیاست و میدان عمل ، فلذا می توان گفت نقش شهید مظلوم بهشتی در تمام مراحل سه گانه ؛ خصوصا مرحله سخت تثبیت انقلاب ، نقشی انکار ناپذیر بوده و یکی از دلایل اصلی که جریان نفاق در صدد از ین بردن این مرد بزرگ برآمده بود ، نقش راهبردی و اثربخش این شهید بزرگ در افشای چهره پلید منافقین و مبارزه  ایشان با اندیشه لیبرالیزم بوده است.

از این رو جریان نفاق در داخل با کمک و حمایت استکبار جهانی در صدد حذف این مرد بزرگ برآمده که  ابتدا ایشان را ترور شخصیت و آنگاه وی و ۷۲ تن از بهترین یاران امام(ره) را در خونشان غلطاندند  که در همین راستا حضرت امام(ره) از وی بعنوان شهید مظلوم یاد نمودند.

انتخاب شخصیتی اندیشمند ، مدیری کارآمد و سیاستمداری توانا همانند شهید مظلوم بهشتی توسط حضرت امام(ره) در رأس قوه ای اثرگذار و مهم در آن شرایط سخت و نفس گیر   سیاسی و امنیتی ، امری ستودنی بوده است و اغراق نیست که بگوییم نقش قوه قضاییه بعنوان قوه عدلیه و قهریه نظام، در سرنوشت انقلاب در آن مقطع از سایر قوا تاثیرگذارتر بوده است و اگر نبود هوشیاری و قاطعیت انقلابی امثال این  مرد بزرگ ؛ معلوم نبوده است که فرجام انقلاب به چه سرانجامی ختم می شد.

امروز که در مرحله چهلمین سال تداوم انقلاب قرار داشته و نظام اسلامی ما، تنومند و استوار، ریشه دوانیده و در منطقه و دنیا ، قدرت نمایی می کند، متاسفانه اخبار مشمئز کننده ای از انواع فساد در دستگاههای اداری و بانک ها را در داخل و آنهم توسط بعضی مدیران و کار گزاران نالایق و یا اقوام درجه یک و دو آنها و  بازاری افسار گسیخته ومعیوب که دقیقاً در جهت خواست نظام استکباری و در جهت تضعیف  یکی از پایه ها و ارکان اصلی نظام یعنی مردم عزیز را شاهدیم.

دیروز که کشوری انقلاب کرده و در موقعیت تثبیت نظام و انقلاب بوده و اوضاع آشفته ای داشتیم ، با قاطعیت انقلابی دستگاه قضا ، همه نا امنی ها و اغتشاشات نفس گیر و برانداز ، مهار و انقلاب تثبیت شد و تاریخ هرگز فراموش نمی کند که امثال آیت اله محمدی گیلانی خود حکم اعدام فرزندان خویش را صادر و اجرا می نمودند ولی  امروز با این همه قوانین پیشرفته و متعدد ، دستگاها و واحدهای عریض و طویل : قضایی ، امنیتی ، نظارتی ، محاسباتی ، ارزشیابی ، بازرسی ، حراستی و چه و چه ! چرا این همه آشفتگی و جولان  را در دستگاهها شاهدیم؟!

آیا موقع آن نرسیده است قوه قضاییه جمهوری اسلامی با ریاست جدید آن که فردی انقلابی و آزمون پس داده است با پوست اندازی و قاطعیت  انقلابی ، دامن  نظام و انقلاب اسلامی را از این بلیه  زشت پاک نماید؟!

در سالروز شهادت مردان  استوار و ثابت قدم هفتم تیر ماه و هفته قوه قضاییه ، حداقل مطالبه و توقع مردم انقلابی ایران از ریاست محترم و جدید این قوه ، پیگیری جدی ده فرمان مهمی که بعد از انتصاب برای همه ارکان این قوه اعم از دادسراها ، قضات و کارگزاران خود صادر فرمودند ، خصوصا برچیدن فساد و زشتی هایی از این دست را در اولویت کار خود قرار دهند چرا که حق مردم عزیزی که در تمام صحنه ها به ندای ولی امر مسلمین لبیک گفته و ضمن تحمل مشقات  ناشی از تحریم های ظالمانه دشمنان و سو مدیریت ها در داخل ولی همچنان ؛ در تمام ایام الله ها دشمنان نظام را مأیوس می نمایند ؛ این است که دستگاههای سالم و در تراز جمهوری اسلامی و کارگزارانی شایسته ، بر آنها حکمرانی نمایند و چنانچه انحراف و فسادی دیده شده است با شلاق قوه عدلیه جمهوری اسلامی ایران تادیب شوند.

 اَللّهُمَّ اَصْلِحْ کُلَّ فاسِدٍ مِنْ اُمُورِ الْمُسْلِمینَ  

والسلام


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.821 seconds.