.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۳۱۷ هزار تن کالا از گمرکات مازندران صادر شد
ناظر گمرکات مازندران میزان صادرات از طریق گمرکات استان را ۳۱۷ هزار تن به ارزش بیش از ۶۶ میلیون دلار اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، علی یوسفی منش با بیان اینکه طی سه ماهه سال ۹۸ رشد شش درصدی درآمدی گمرکات استان مازندران را شاهد بودیم افزود: طی سه ماهه سال ۹۸ واردات انواع کالا به مازندران از مرز ۳۲۰ میلیون و ۷۰۲ هزار دلار گذشت و درآمد گمرکات مازندران از این میزان مبادله کالا از مرز ۴۲۲ میلیارد و۴۷ میلیون ریال گذشت که نسبت به ۳ ماهه سال ۹۷ رشد ۶ درصدی را داشته است.

وی افزود: در این مدت از ۲۰ کشور مختلف جهان نظیر روسیه، آلمان، امارات متحده عربی، ترکیه، قزاقستان، سوئیس و… بیش از ۹۷۶ هزارتن انواع کالا از طریق گمرکات استان مازندران (نوشهر، امیرآباد و فریدونکنار) وارد کشور شد که نسبت به مدت مشابه در سال ۹۷ به ترتیب از نظر وزنی و ارزشی ۱۷ و۴۰ درصد رشد نشان می دهد.

وی گفت: اقلام عمده کالاهای وارداتی گمرکات مازندران شامل جو دامی به ارزش ۱۱۳ میلیون و ۸۷۰ هزار دلار و سهم ارزشی ۳۵ درصد، ذرت دامی به ارزش ۹۹ میلیون و ۷۹۷ هزاردلار و سهم ارزشی ۳۱ درصد، چربی ها و روغن های حیوانی به ارزش ۷۸ میلیون و ۱۴۰ هزار دلارو سهم ارزشی ۲۴ درصد، وسایل برقی به ارزش ۵ میلیون و ۸۵۹ هزار دلار و سهم ارزشی یک درصد و روغن پایه به ارزش ۴میلیون و ۷۷۴ هزار دلار و سهم ارزشی یک درصد بوده است.

یوسفی منش یادآور شد: طی سه ماهه سال ۹۸، ۳۱۷ هزار تن انواع کالا به ارزش ۶۶ میلیون و۱۳۰ هزار دلاراز طریق گمرکات نوشهر، امیرآباد، آمل، ساری و فریدونکنار به کشورهای عراق، قزاقستان، فدراسیون روسیه، ترکمنستان، افغانستان، امارات و… صادر شده که از نظر وزنی ۶۲ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: اقلام عمده صادراتی گمرکات مازندان در این مدت به ترتیب فرآورده های لبنی به ارزش ۳۴ میلیون ۸۹۱ هزار دلار و سهم ارزشی ۵۲ درصد، بستنی به ارزش ۹ میلیون و ۹۷ هزاردلار و سهم ارزشی ۱۳ درصد، سیمان به ارزش ۵ میلیون و ۱۶۴ هزار دلار و سهم ارزشی ۷ درصد، مواد پلاستیکی به ارزش ۳ میلیون و ۸۳۰ هزاردلار و سهم ارزشی ۵ درصد و کاغذ به ارزش یک میلیون و ۶۷۵ هزار دلار و سهم ارزشی ۲ درصد بوده است.

ناظر گمرکات مازندران تصریح کرد: طی همین مدت ۷۹۰ تن ریل آهن مستعمل، میله توپر مستعمل و تخته به ارزش ۵۸۱ هزار و ۶۳۱ دلار از طریق گمرکات استان مازندران به مقصدپاکستان، عراق ترانزیت خارجی شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.664 seconds.