.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دادستان ساری: شهید بهشتی معمار منشور نظام اسلامی است
دادستان ساری از شهید بهشتی به عنوان معمار منشور نظام جمهوری اسلامی و نظریه ولایت فقیه یاد کرد.

به گزارش شمال نیوز،  سید یونس حسینی عالمی دادستان انقلاب اسلامی استان دوشنبه شب در ویژه برنامه گرامیداشت هفته قوه قضائیه محله اسلام بابل ضمن تبریک این ایام و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و هفتاد دو تن از یاران باوفای نظام و امام راحل، اظهار داشت؛ جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) عزت و اقتدار ایران اسلامی را بعد از مدیریت حاکمان بی تدبیر و وابسته سلطنتی به ارمغان آورد.

وی با اشاره به بی کفایتی حکومت پهلوی در دوران حکومت خود، افزود؛ امروز ایران اسلامی با باور به ما می‌توانیم که اعتقاد امام راحل و مقام معظم رهبری (حفظه الله) به تمامی قله‌های پیشرفت و توسعه و اقتدار دست یافت و تمام حکومت‌های استبدادی و وابسته را به چالش کشید.

دکتر حسینی عالمی در بخش دیگر از سخنان خود به وجود زیباترین نحوه دموکراسی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز تمام تصمیمات کلان کشور و انتخاب رده‌های مختلف مدیریتی در کشور با رائ و آرا مردم عزیز کشورمان انتخاب می‌شوند و این نشانه قدرت ایران اسلامی است.

دادستان انقلاب اسلامی استان در ادامه سخنان خود به طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: ایستادگی و مقاومت در سایه خودباوری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان غیور ایران اسلامی شکل گرفت و این اعتماد نظام به جوانان و فرزندان محقق و پژوهشگر ایران اسلامی است و در بخش‌های مختلف علم و فن اوری و نانوتکنولوژی و…بهرتبه‌های ممتاز جهان دست پیدا کردیم.

حسینی عالمی با اشاره به جانفشانی ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران ایران اسلامی، تاکید کرد: امروز استکبار جهانی در مقابل گفتمان مقاومت و پایداری رهبر معظم انقلاب و ملت غیور ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورده است و این امنیت و اقتدار را مدیون این جانفشانی ها و هدایت‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم و امنیت هستیم.

دادستان استان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر بهشتی و هفتاد و دوتن از یاران صدیق امام و نظام، اظهارداشت: استقلال جمهوری اسلامی در سایه باور به ما می‌توانیم و با گفتمان ایستادگی و مقاومت شکل گرفت و علم اندوزی و دانش اندوزی باید در ایران اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

وی حفظ فرهنگ دینی و ایرانی را یک امری ضروری دانست و تاکید کرد: فرهنگ و هویت ایرانی و اسلامی ما می‌تواند وابستگی ما را از جهان غرب دور کند و این هویت دینی و ملی باید روز به روز در جامعه تقویت و تبیین شود.

حسینی عالمی انقلاب اسلامی را انقلاب ارزش‌ها دانست و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با گفتمان جمهوری اسلامی به مشکل برخورد کرده اند و گفتمان دنیای اسلام با مدیریت جمهوری اسلامی در مقابل جبهه استکبار با مدیریت ایالات متحده آمریکا در تقابل است و قطعاً این تقابل با وعده و نصرت الهی برای دنیای اسلام رقم خواهد خورد.

این مسئول قضائی با اشاره به ترور شهدای انقلاب اسلامی مانند شهید بهشتی و…خاطر نشان کرد: شهادت برای جوانان و ملت غیور ایران اسلامی اوج افتخار است و این ملت با شهادت به سمت قله‌های تعالی و پیشرفت خواهد رسید.

حسینی عالمی در پایان شکست استخوان استکبار جهانی را قطعی دانست و بیان داشت: شهید بهشتی معمار منشور نظام جمهوری اسلامی یعنی قانون اساسی و نظریه ولایت فقیه بود و ایشان با شهادت خویش جمهوری اسلامی را در تمامی ابعاد بیمه کرد و تحریف شخصیت ایشان ظلم به این شهید عزیز است و باید شخصیت علمی و عملی این شهید گرانقدر تبیین شود.

گفتنی است از سوی بسیجیان پایگاه شهید مهربانی و اهالی منطقه محل اسلام از دادستان مرکز استان در ویژه برنامه گرامیداشت هفته قوه قضائیه در بابل تجلیل شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.