.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یوسف نژاد در تذکر شفاهی:
آقای رئیس جمهور از فکر انتقال آب دریای خزر فارغ شوید
شمال نیوز: نماینده مردم ساری در مجلس با انتقاد از ایده انتقال آب دریای خزر تاکید کرد: برای شمالی ها فرسایش فکری ایجاد نشود.
آقای رئیس جمهور از فکر انتقال آب دریای خزر فارغ شوید

به گزارش شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد  در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، 3 تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود با تبریک هفته قوه قضائیه به ویژه به وکلای دادگستری مازندران، از شجاعت در تصمیم و انهدام پهپاد آمریکا و اقدام انقلابی سپاه تشکر کرد.


نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور خواستار تسریع در معرفی وزیر آموزش و پرورش قوی و مطلع و چاره جو و مورد تائید فرهنگیان شد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس همچنین خواستار همسان سازی حقوق  نیروهای شرکتی شاغل در نیروگاه های کشور شد و خطاب به رئیس جمهور گفت: امیدوارم به مسئولان به ویژه وزیر جهاد کشاورزی دستور دهید در مورد کارخانجات چوب و کاغذ در شهرستان ساری اقدام مناسب صورت گیرد.

 وی در ادامه گفت: آقای رئیس جمهور از فکر انتقال آب دریای خزر فارغ شوید؛ به دستگاه های ذی ربط بفرمایید برای ما شمالی ها و مردم خون گرم فرسایش فکری ایجاد نکند زیرا ما به هر قیمتی شده اجازه این کار را نمی دهیم.

یوسف نژاد خواستار ارائه لایحه منطقه آزاد مازندران شد.

وی همچنین خطاب به رئیس جمهور و مسئولان گفت: با مردم سخن بگویید و از مردم برای حل مشکلات کمک بخواهید زیرا مردم محرم و ولی نعمت ما هستند.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به افزایش قیمت کود، سم و نهاده های دامی تاکید کرد: کشاورزان مازندران در زمینه افزایش قیمت این محصولات گلایه دارند.

یوسف نژاد خواستار حل مشکلات دانش آموختگان تکنسین سلامت شد و در ادامه گفت: به معیشت و درآمد مردم توجه شود زیرا خط فقر 4 میلیون و 300 هزار تومان است و باید از افزایش گرانی جلوگیری شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.282 seconds.