.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشگیری از جرم ماموریت اصلی سازمان قضایی نیروهای مسلح است
دادستان نظامی مازندران، اصلاح، تربیت پیشگیری و مبارزه با جرایم را از ماموریت های اصلی سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد.

به گزارش شمال نیوز، رحیم رحیمی میلاشی صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه نیروهای مسلح حافظ امنیت کشور هستند اظهار داشت: طبق اصول قانون اساسی رسیدگی به جرایم نیروهای مسلح برعهده سازمان قضایی است.

وی افزود: تمام حقوق و وظایف دادستان عمومی استان به دادستان نظامی نیز محول شده که حفظ حقوق شهروندی، پیگیری جرایم، کشف جرم، تعقیب مجرمان و پیشگیری از جمله وظایف است.

وی اصلاح، تربیت و پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه با قاطع با جرایم از اهداف قاطع سازمان قضایی نیروهای مسلح بیان کرد و گفت: برای کاهش جرایم، پیشگیری از وقوع در مرحله اول ماموریت ها قرار داده ایم و این ریشه در قران کریم دارد.

رحیمی گفت: مجازات کیفری فقط ۱۰ درصد جرایم را کمتر می کند از اینرو، پیشگیری از وقوع جرم را در دستور کار قرار دادیم و همه وظیفه داریم در ماموریت اصلی برای کاهش جرم برنامه ریزی کنیم.

دادستان نظامی مازندران یادآور شد: اگر از تخلفات در نیروهای مسلح جلوگیری کنیم به کاهش جرم کمک خواهیم کرد و بیش از ۸۰ پژوهش در زمینه پیشگیری از وقوع جرم صورت گرفته است.

وی با اظهار اینکه نیروهای مسلح ایران با دیگر نیروهای مسلح فرق می کنند گفت: نیروهای مسلح باید در همه زمینه ها با دیگران تفاوت داشته باشند زیرا تحت مدیریت و رهبری فقیه جامع الشرایط خدمت می کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.258 seconds.