.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میزان جرایم بین نیروهای مسلح در مازندارن بسیار پایین است
رئیس سازمان قضایی نیرهای مسلح مازندران از نیروهای مسلح به عنوان زینت های جامعه یاد کرد و گفت: شمار جرایم نیروهای مسلح در کشور و استان بسیار پایین است.

به گزارش شمال نیوز،  حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت هفته قوهقضائیه اظهار داشت: نیروهای مسلح زینت حاکمان هستند و جامعه بدون نیروهای مسلح قوام پیدا نمی‌کند و اگر امنیت در کشور وجود نداشته باشد، هیچ چیزی در جای خود قرار نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح باید برخاسته از ملت باشد و خوشبختانه نیروهای مسلح و امنیتی ما در کمال اقتدار به وظایف خود عمل می‌کنند افزود: در منطقه‌ای که ناامنی بیداد می‌کند، ایران اسلامی در امنیت کامل به سر می‌برد.

وی ادامه داد: ایران اسلامی نه تنها در امنیت به سر می‌برد بلکه امنیت را به کشورهای دیگر نیز منتقل کرده است و اگرمستشارات نظامی ایران نبود امروز باید در داخل کشور با داعش نبرد می‌کردیم.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح مازندران به مأموریت دادگاه‌ها و دادسراهای نظامی اشاره و اضافه کرد: مأموریتاین سازمان استان است و دادسرا به جرایم در کل استان رسیدگی می‌کند.

حجت الاسلام پورخاقان از راه اندازی دادسرای ناحیه نظامی چالوس خبر داد و گفت: یک شعبه بازپرسی دادسرا، معاون دادستان نظامی استان و شعبه دو در حال فعالیت است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح مازندران با عنوان اینکه شکایات مردمی علیه نیروهای نظامی در دادسراها و دادگاه‌های نظامی بررسی و رسیدگی می‌شود گفت: طبق اصل ۱۷۲ قانون اساسی، رسیدگی به جرایم خاص نظامی و انتظامی و جرایم مربوط به انجام وظایف وزارت اطلاعات است.

وی با تاکید براینکه جرایم خاص نیروهای مسلح در سازمان قضائی بررسی می‌شود گفت: در همه کشورها، جرایم امنیتی را دادگاه‌های نظامی رسیدگی می‌کنند.

حجت الاسلام پورخاقان با اشاره به پایین بودن شمار پرونده‌ها و جرایم نیروهای مسلح در مازندران گفت: نظارت بر نیروهای مسلح از جمله دلایل پایین بودن شمار جرایم است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.