.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقشه کاداستر ۸۳۰ هزار هکتار از اراضی ملی مازندران تهیه شده است
مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: ۸۳۰ هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی و ساحلی در بانک جامع اطلاعات استان ثبت شده است.

به گزارش شمال نیوز،  عباسعلی زارع پیش ازظهر پنجشنبه در نشست با خبرنگاران، با اشاره به اجرای قانون تعیین تکلیف ساختمان ها و اراضی اظهار داشت: در این زمینه از سال ۹۲ تاکنون تاکنون ۲۷۹ هزار و ۸۱۸ فقره پرونده تشکیل شده است و ۱۸۱۰ هزار و ۲۲۵ فقره پرونده منجر به صدور رای شده است.

وی افزود: در راستای اجرای این قانون، تمام اقدامات و فعالیت های مربوط به ثبت اسناد به صورت الکترونیکی انجام شده است و در رسیدگی به پرونده های تعیین تکلیف، هیئت چهارنفره تشکیل شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح کاداستر ادامه داد: این طرح سبب کاهش تشکیل پرونده های قضایی و اختلافات ناشی از آن در جامعه خواهد شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران با عنوان اینکه طرح کاداستر یکی از مهمترین راه توسعه در جامعه مدنی مطرح است و در بسیاری از کشورها به صورت جدی مورد توجه قرار دارد گفت: کاداستر اطلاعات جامع از املاک کشور قرار می دهد و می تواند زمینه توسعه را فراهم کند.

زارع با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد و املاک متولی اجرای طرح کاداستر به شمار می رود گفت: کاداستر از سال ۷۵ در مازندران راه اندازی شده است و نقشه ها بر مبنای کاداستر تهیه شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران عنوان کرد: با همکاری سایر دستگاه ها از جمله منابع طبیعی بیش از ۸۳۰ هزار هکتار از عرصه های منابع طبیعی و ساحلی وارد بانک جامع املاک شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.