.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۲۸ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: ۲۲۸ فرصت سرمایه گذاری برای رونق تولید دراستان شناسایی و معرفی شده است.

به گزارش شمال نیوز، حسن خیریان پور صبح پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان مازندران با اشاره به رونق تولید و تاثیر آن در ابعاد مختلف گفت: ظرفیت های بالقوه و بالفعل متعددی در استان وجود دارد ومی تواند کارکرد استان را فرااستانی کند.

وی درباره تامین منابع مالی برای طرح های تولیدی و اقصتادی، استفاده زا همه ظرفیت ها و بخش خصوصی مدنظر است گفت: هفته گذشته ۲۲۸ فرصت سرمایه گذاری در استان معرفی و احصاء شده است.

خیریان پور ادامه داد: استفاده ار بخش خصوصی و سرمایه های خرد مورد نظر باید باشد و درزمینه تسهیلات اشتغال روستایی خوشبختانه مازندران در ردیف سه استان برتر کشور قرار دارد و تاکنون ۲۹۰ میلیارد تومان از محل اشتغال روستایی به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

معاون استاندار مازندران یادآور شد: برخی طرح ها کارکرد فرااستانی دارند و قرار شد برای تکمیل آن از منابع ملی استفاده شود ولی متاسفانه برخی این طرح به استان برگشت داده شد و با اعتبار استانی نمی توان این طرح ها را تکمیل کرد.

وی به طرح های اشتغال فراگیر اشاره و اضافه کرد: در سال گذشته رتبه اول استان کشور را کسب کردیم اما برخی پرونده ها به رغم تکمیل شدن طی مراحل با نبود بودجه و بلاتکلیفی مواجه است.

وی درباره بسته رونق تولید گفت: تاکنون ۲۵۶ میلیارد تومان تسهیلات در استان پرداخت شده است و درباره تسیهلات مددجویی نیز تمام سهمیه استان مازندران جذب شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.197 seconds.