.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محور گهرباران استانداردسازی شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: استانداردسازی و ایمن سازی محور گهرباران باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش شمال نیوز،  مهدی رازجویان صبح دوشنبه در نشست بررسی وضعیت راههای مرکز و شرق استان و راه فرودگاه ساری اظهار داشت: احداث و بهره برداری تقاطع غیر همسطح محور مواصلاتی حسین آباد_زاغمرز تا ۱۵ روز دیگر انجام می شود.

وی همچنین از تخصیص اعتبار ۹ میلیارد تومانی برای مطالعه و احداث روگذر راه آهن محور حسین آباد- بهشهر نکا خبر داد و اظهار داشت: چهار خطه کردن محور حسین آباد _ زاغمرز به طول ۸ کیلومتر که از پروژه های برنامه ۱۰۰ روزه اداره کل راه و شهرسازی بوده است تا پایان شهریور نهایی و اجرا می شود.

رازجویان با بیان اینکه فعالیت شرکت های حمل و نقل باربری بدون پارکینگ غیرقانونی است عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای می بایست نسبت به نحوه صدور پروانه شرکت های حمل و نقل توضیحات لازم را ارائه دهند.

معاون استاندار مازندران درباره محور گهرباران - فرودگاه نیز گفت: مطالعه بخشی از محور ۷۱۰ متری گهرباران _فرودگاه به طول ۳۱۸ متر انجام شده است و آسفالت آن طی چند روز دیگر عملی خواهد شد.

وی استاندارد سازی و ایمن سازی محور ورکلا گهرباران را لازم دانست و تصریح کرد: تعریض محور ورکلا _ گهرباران با اعتبار اولیه بیش از ۱۱۲ میلیارد ریال از دیگر برنامه ها است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.