.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام مدیرکل بیمه سلامت مازندران ؛
اجرای ۴ پروژه نوین الکترونیکی سلامت در استان مازندران
شمال نیوز : رسول ظفرمند درباره انتقال الکترونیک اسناد از سال جاری در استان گفت: طبق این طرح، اسناد از طریق سامانه به ناظر ارائه می‌شود و انشالله در پرداخت وجوههات تسریع می‌شود.....
اجرای ۴ پروژه نوین الکترونیکی سلامت در استان مازندران

شمال نیوز:  مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: طرح های نوین الکترونیکی نظیر استحقاق سنجی بیمه ای، انتقال الکترونیک اسناد و نسخه نویسی و ارجاع الکترونیک در استان اجرا می شود .

به گزارش شمال نیوز، رسول ظفرمند در نشست هم اندیشی اطلاع رسانی طرح‌های نوین الکترونیکی سازمان بیمه سلامت درباره طرح استحقاق سنجی بیمه‌ای در بیمارستان‌های دولتی اظهار داشت: طبق تفاهمنامه بین سازمان‌های بیمه گر مقرر شد تصمیماتی برای پیشگیری از همپوشانی بیمه‌ای و متمرکز شدن خدمات داشته باشیم از این‌رو استحقاق سنجی در هنگام ارائه خدمت باید انجام شود.

وی افزود: در سال جاری از بیمارستان خصوصی خواستیم تا نسبت به استحقاق سنجی بیمارسان اقدام کنند و این امر سبب یکپارچه شدن خدمات بیمه‌ای می‌شود.

ظفرمند یادآور شد: برابر قوانین بالادستی و مصرح، دستگاه‌های ارائه خدمات دهنده از جمله بخش خصوصی نیز باید به طرح‌های نوین الکترونیکی بیمه‌ای مجهز شوند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران درباره انتقال الکترونیک اسناد از سال جاری در استان گفت: طبق این طرح، اسناد از طریق سامانه به ناظر ارائه می‌شود و انشالله در پرداخت وجوههات تسریع می‌شود.

وی سرعت بخشی در کار و جلوگیری از دخالت‌های ناظرین و غیره را از جمله مزایای طرح انتقال الکترونیک اسناد یاد کرد.

ظفرمند نسخه نویسی الکترونیک را از دیگر طرح‌های اجرا شده در مراکز درمانی بیان کرد و گفت: در حال حاضر فرایند نسخه نویسی به صورت سنتی است وباید تجویز خدمات را الکترونیکی کرد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران، ارجاع الکترونیک را از دیگر پروژه‌های نوین سازمان بیمه سلامت در استان برشمرد و گفت: دریافت آنی نسخه از مزایای این طرح است و هزینه‌های نسخه‌های الکترونیکی پزشکان سریعاً پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروزه ارجاع الکترونیک به پزشک خانواده گره خورده است گفت: از کانال پزشک خانواده بدون مراجعه برای بیمار نوبت ارجاع گرفته می‌شود و ارجاع بیمار به درمانگاه‌ها ساماندهی می‌شود.

ظفرمند تصریح کرد: پروژه‌های ذکر شده جزو طرح‌های محوری سازمان بیمه سلامت به شمار می‌رود و تمام بیمارستان‌های استان مازندران زیربار طرح‌های نوین سلامت رفته‌اند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.