.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعمیر شبکه انتقال گاز در مسیر رودخانه تلار قائم شهر
مدیر عامل شرکت گاز مازندران از انجام ترمیم و پایدارسازی شبکه انتقال گاز در مسیر رودخانه تلار قائم شهر توسط نیرو‌های عملیاتی این شرکت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  جعفر احمدپور مدیر عامل شرکت گاز مازندران با اشاره به خسارت سیل اخیر به شبکه انتقال گازمنطقه بالاتجن قائم شهر، گفت: با ترمیم خط لوله ۱۲ اینچ بستر رودخانه تلار، گاز منطقه با همت نیرو‌های عملیاتی گاز استان و گاز قائم شهر به روال قبل خود بازگشت و گاز CNG به گاز شهری متصل و شروع به خدمات دهی کرد.

وی افزود: اقداماتی که شرکت گاز، قبل، حین و بعد از بحران سیل به صورت پرحجم و سبب شد شرکت گاز مازندران در انجام وظایف خود که همان برقراری جریان گاز ایمن، پایدار و مطمئن است، سربلند بیرون بیاید.

احمدپور گفت: این اقدامات  نیازمند حمایت و پشتیبانی به‌خصوص در بحث مقاوم‌سازی تأسیسات گاز در مواجهه با بلایای طبیعی و برگرداندن شرایط به حالت قبل است که در این راستا، باید دستورالعمل‌ها را بر اساس تجربه‌هایی که در سیل اخیر کسب کرده‌ایم، بازنگری کنیم تا بتوانیم ارایه خدمات مستمر به مردم را در هر شرایطی داشته باشیم.

وی با بیان این که ما به عنوان شرکت خدمات رسان موظف هستیم هم خوب خدمات ارایه دهیم و هم خوب از داشته‌های خود محافظت کنیم، افزود: باید تلاش کنیم تا خدمات خوب و بی منت به مردم ارائه دهیم که در این راستا، ادارات گازرسانی بسیار خوب عمل کرده و می‌کنند.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران از کارکنان و دست اندرکاران شرکت گاز مازندران که در راستای انتقال گاز و پایداری گاز به خصوص در سیل اخیر سختی‌های فراوانی را متحمل شدند تشکر و قدردانی کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.