.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صدور پروانه ساختمانی رایگان برای سیلزده مازندران
۲۱۰ خانوار سیلزده مازندران پروانه ساختمانی رایگان دریافت کردند
صدور پروانه ساختمانی رایگان برای سیلزده مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تاکنون برای ۲۱۰ خانوار سیلزده پروانه ساختمانی رایگان صادر کرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، مهدی رازجویان از تمامی سیلزدگان استان که خانه‌هایشان دچار خسارت شد خواست تا در صورت نیاز از خدمات رایگانی که بنیاد مسکن برای آنان در نظر گرفته است، بهره مند شوند.

وی گفت که علاوه بر صدور رایگان پروانه ساختمانی، نظارت بنیاد مسکن بر ساخت و ساز واحدهای مسکونی سیلزدگان هم به صورت رایگان انجام می شود.

معاون استاندار مازندران با اعلام اینکه در حوادث سیل اخیر استان ۲۴۰ میلیارد ریال در حوزه احداث مسکن و معیشتی به صورت بلاعوض به سیلزدگان پرداخت شده است، افزود: مقرر شد تا پایان خرداد ماه منازلی که نیاز به تعمیرات دارد و تا پایان شهریور منازل مسکونی احداثی به پایان برسد،

وی توضیح داد: همچنین در بحث تعمیرات منازل مسکونی هم وقفه ای به دلیل ایجاد مشکل در سیستم بانکی به وجود آمد که خوشبختانه با پیگیری های لازم برطرف شده است و در مدت زمان تعیین شده تعمیرات و احداث منازل مسکونی مناطق سیل زده عملیاتی خواهد شد.

رازجویان گفت: از مجموع ۶ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده از سیل اواخر اسفند ۹۷ و اوایل فروردین امسال تاکنون ۶ هزار ۱۰ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده است که از این تعداد ۱۷۵ واحد احداثی بوده است.

وی افزود: مرحله به مرحله روند اجرایی بازسازی مناطق سیل زده از سوی معاونین عمرانی فرمانداری ها کنترل، بررسی و پیگیری می شود و مدیران استانداری و دستگاه های اجرایی حضوری فعال در مناطق سیل زده دارند و در صورتی که روند اجرایی از لحاظ اصولی و کارشناسی مناسب نباشد از پرداخت تسهیلات در مراحل بعدی جلوگیری می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.