.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تسلیت مدیرکل صدا و سیمای مازندران به مناسبت درگذشت مادر سردار شهید زارعی
شمال نیوز : مرور خاطرات شخصیتی و ایمانی این بانوی گرامی که خود پرورش یافته بیت علم و ایمان بوده، فضل و معرفت و تدبیر و دانش و درایت ایشان، فراتر از باورهای یومیه و از جنس نور بوده که هنوز زبانزد یکایک مخاطبان و همزیستان با آن زنده یاد شادروان است.....
پیام تسلیت مدیرکل صدا و سیمای مازندران به مناسبت درگذشت  مادر سردار شهید زارعی

شمال نیوز : مدیر کل صدا و سیمای مازندران با صدور پیامی ، درگذشت مادر سردار شهید موسی زارعی را تسلیت گفت .

متن کامل پیام دکتر هادی ابراهیمی بدین شرح است :

 بسمه تعالی

کل نفس ذائقةالموت

خبر درگذشت اندوهناک بانوی آسمانی ام الشهید حاجیه خانم مرحومه مغفوره معصومه محمدی مادر سردار شهید موسی زارعی که اسوه صبر و اسطوره اخلاق و ادب و ارادت به پیشگاه بانوی صبر حضرت زینب(س) بوده، موجب تأثر خاطر و تألم کامل گردید.

امروز سوگوار فراق بانویی شده ایم که با تحمل داغی سه گانه اعم از عروج سردار شهیدش، فراق فرزند دیگرش عبدالحمید عزیز و همسر آقاعبدالحمید در آن تصادف دردناک و نیز همسر وفادارش روحانی زحمتکش و اسطوره مقاومت و انتفاضه حاج شیخ حسین زارعی، الگوی زینب گونه ای از خود را به نمایش گذاشت که در عصر و زمانه ما کم نظیر بوده است.

مرور خاطرات شخصیتی و ایمانی این بانوی گرامی که خود پرورش یافته بیت علم و ایمان بوده، فضل و معرفت و تدبیر و دانش و درایت ایشان، فراتر از باورهای یومیه و از جنس نور بوده که هنوز زبانزد یکایک مخاطبان و همزیستان با آن زنده یاد شادروان است.

عشق به اسلام، اهل بیت(ع)، نظام، ولایت، حجاب، نجابت، عدالت و تمامی تجلیات دین حنیف، دغدغه های انحصاری بانویی بوده است که مظهر وحدت و معنویت و عبادت بود و در زندگی سراسر نورانی اش، نقطه سیاهی نمی توان یافت و از این رو ‌تردیدی نیست که ایشان از بدو‌ عروج که اتفاقا” و دقیقا” در سالروز عروج فرزند دلبندش سردار موسی رقم خورده است، در جوار سرور زنان دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) جای یافته است.

اینجانب که از نزدیک و در ردیف آشنایان خانوادگی این بانوی بزرگ قرار دارم، همنوا با مویه های خلوت و تنهایی اش، شهادت می دهم که ایشان، در اوج این همه مصیبت، مظهر بارز بصیرت زهرایی و زینبی و از پیشکسوتان ارادت به ولایت و ذوب در اسلام و نظام و امام و مقام معظم رهبری بوده و یکایک فرزندانش را در چنین دامان مطهر و پرمهری ترییت کرده است.

فلذا جا دارد که اینجانب این مصیبت مؤلمه را به فرزندان رشید و ارزشمندش آقایان سردار منصورعلی زارعی،دکتر مهدی، حاج مهران، حاج مفید، دکتر مجتبی و بخصوص به حجت الاسلام محمداسماعیل زارعی که علیرغم اشتغالات گسترده مسئولیتی، در نگهداری مادر بخصوص در ایام کهولت و بیماری سنگ تمام گذاشته و انجام وظیفه کرده است، صمیمانه و برادرانه تسلیت گفته و از خداوند تبارک و تعالی برای آن بانوی زهرایی و آسمانی علو درجات عرشی و برای یکایک بازماندگان بیت، صبر و بردباری مؤمنانه مسئلت نمایم.

هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.437 seconds.