.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفیر ایران در اسپانیا: درخشش در دنیا نیازمند دانش فنی است
سفیر ایران در اسپانیا گفت: اگر می‌خواهیم در منطقه و جهان با قدرت بدرخشیم باید اقتصادی قوی داشته باشیم و بدانیم سرمایه‌گذاری تنها به پول و سرمایه نیست بلکه تکنولوژی،دانش فنی ماشین‌آلات و تجهیزات است.

به گزارش شمال نیوز، حسن قشقاوی پیش از ظهر امروز در مراسم نخستین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی که در مجتمع پیامبر اعظم برگزار شد، اظهار کرد: مازندران دارای نعمات و امکانات فراوانی است که باید با مدیریت صحیح از آن برای تولید ثروت است استفاده کنیم.

 

وی افزود: باید اختیارات ملی به استانداران تفویض شود و به گونه‌ای که استانداران حق وتو داشته باشند تا بتوانند با توجه به منابع وامکانات به درستی تصمیم‌گیری کنند.

 

سفیر ایران در اسپانیا اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در منطقه و جهان با قدرت بدرخشیم باید اقتصادی قوی داشته باشیم و بدانیم سرمایه‌گذاری تنها به پول و سرمایه نیست بلکه تکنولوژی،دانش فنی ماشین‌آلات و تجهیزات است.

 

قشقاوی گفت: از ظرفیت استان و کشورهای همسایه به‌درستی بهره‌گیری شود و در این میان تبصره‌های پنجره واحد عملیاتی شود.

 

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری باید به گونه‌ای باشد که اصل سرمایه به سرمایه‌گذار برگردد، اضافه کرد: برای افزایش بهره‌وری باید بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی در کنار هم نقش مشارکتی داشته باشند و به نوعی طرف سرمایه‌گذاری نیز چند درصد از سهم ریسک و روال اداری را تقبل کند.

 

سفیر ایران در اسپانیا افزود: نهادهای قضایی،امنیتی و نظارتی حامی سرمایه‌گذاران باشند و احترام و اعتماد سرمایه‌گذاران را حفظ کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.155 seconds.