.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس چه می گوید ؛
مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان استفساریه می‌دهد؟
شمال نیوز: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره نحوه برخورد پارلمان با تخلف دولت در افزایش حقوق کارمندان ارائه کرد......
مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان استفساریه می‌دهد؟

شمال نیوز:  عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره نحوه برخورد پارلمان با تخلف دولت در افزایش حقوق کارمندان ارائه کرد.

به گزارش شمال نیوز،  حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس درباره تخلف دولت در افزایش حقوق‌ها تاکنون به قوه مقننه ارائه نشده است، گفت: قرار است هیئت رئیسه مجلس در جلسه فردای خود درباره این موضوع تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه دولت در اجرای قانون مصوب مجلس تخلفاتی را داشته است، ادامه داد: مجلس در بودجه سال ۹۸ مصوب کرده بود تا افزایش حقوق کارمندان ۴۰۰ هزار تومان به‌اضافه تا ۱۰ درصد باشد که این اتفاق رخ نداده است البته استدلال دولت برای اجرای قانون، مصوبه مجلس در برنامه ششم توسعه است که تاکنون ملغی نشده است و احکام حقوقی طبق ‌برنامه ششم صادر شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: براین‌اساس ما از هیئت رئیسه مجلس خواسته‌ایم تا این موضوع را تعیین تکلیف کند و قرار بود روز گذشته هیئت رئیسه مجلس با برگزاری جلسه‌ای این موضوع را بررسی کند که به فردا موکول شد، اکنون هیئت رئیسه باید تصمیم نهایی خود را درباره نحوه اجرای قانون افزایش حقوق‌ها اتخاذ کند.

نماینده مردم شاهین‌شهر با ابراز اینکه “امروز به لاریجانی رئیس مجلس مراجعه کرده و شخصاً در این مورد صحبت‌ کرده‌ام”، گفت: اگر هیئت رئیسه مجلس در جلسه فردای خود به جمع‌بندی نرسد ما به‌منظور شفاف‌سازی استفساریه‌ای را ارائه خواهیم کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.942 seconds.