.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 40 هزار داروی مخدر و روانگردان در مازندران
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 40 هزار عدد دارو مخدر و روانگردان قاچاق و تقلبی در غرب مازندران کشف شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران محمدرضا شیران اظهار کرد: یکی از عوامل اصلی توزیع غیر قانونی داور در غرب مازندران دستگیر شده است.

 

وی با اعلام اینکه از این فرد بیش از 40هزار عدد دارو شامل ۲۵ قلم از فرآورده‌های مخدر تحت کنترل، داروهای روانگردان قاچاق و تقلبی کشف شده است، افزود: ارزش ریالی این دارو که در منزل شخصی یکی از متصدیان عطاری در سلمانشهر عباس آباد کشف شده بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است.

 

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: فرد متخلف داری سوء سابقه در تهیه و توزیع دارو تقلبی بوده که توسط بازرسین دانشگاه علوم پزشکی مازندران شناسایی شده است.

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، خاطرنشان کرد: عطاری محل عرضه دارو حتی به طور گیاهی نیست و مردم، دارو و مکمل های مورد نیاز خود را فقط از داروخانه ها و مراکز دارای مجوز زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران تهیه کنند.

 

شیران در حالی اعلام می‌کند که عطاری‌ها محل عرضه دارو حتی به صورت گیاهی نیست که با جستجوی کوچک در سطح عطاری‌ها انواع و اقسام داروها و یا مکمل‌ها در این مراکز صنفی در دسترس قرار دارد، از همه مهمتر افرادی که در عطاری‌ها مشغول فعالیت بوده و حتی گاهی برای مشتریان نسخه تجویز می‌کنند کمترین اطلاعات درباره بیماری‌ها و نحوه درمان دارند.

 

مشکل توزیع دارو عطاری در غرب استان مازندران ممکن است مشت نمونه خروار از تخلفاتی باشد که در عطاری‌ها دیده می‌شود، برچسب‌های روی شیشه مغازه عطاری‌ها و صراحت لهجه‌ای که متصدیان فروش این واحدهای صنفی در بیان درمان بیماری مطرح می‌کنند امری غیر قابل انکار است که انتظار است دانشگاه علوم پزشکی مازندران و یا حتی سایر دانشگاه‌ها در این زمینه ورود پیدا کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.