.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور رسانه‌های خارجی در سه رویداد بین المللی مازندران
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران از حضور خبرنگاران رسانه‌های خارجی برای پوشش همایش‌های بین المللی مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، عباس مهدوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره اینکه شش خبرنگار از رسانه‌های خارجی برای پوشش هجدهمین اجلاسیه اتاق‌های بازرگانی کشور‌های حاشیه خزر، نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی مازندران و همایش فرصت‌های سرمایه گذاری مازندران حضور خواهند یافت، گفت: پوشش فراملی این رویداد‌ها در شرایط کنونی در سطح بین المللی و کشور‌های همسایه بازتاب خوبی را به دنبال خواهد داشت.

 

رئیس کمیته اطلاع رسانی این همایش‌ها با بیان اینکه رسانه‌های استان در پوشش اخبار این رویداد‌ها تعامل و تلاش بسیاری خوبی داشتند، گفت: علاوه بر این خبرنگاران خبرگزاری ها، نشریات، پایگاه‌های خبریمازندران و صداوسیمای مرکز مازندران نیز در قالب پوشش زنده و اطلاع رسانی ملی با این رویداد‌ها همراهی می‌کنند.

 

مهدوی از حضور خبرگزاری بین المللی تصویری ایران پرس در همایش‌های بین المللی مازندران برای پوشش فرامرزی این رویداد‌ها خبر داد و افزود:رسانه‌ها نقش مهمی در معرفی فرصت‌های کم نظیر سرمایه گذاری مازندران به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی ایفا می‌کنند.

 

مازندران در روز‌های ۲۰ تا ۲۲ خرداد ماه شاهد دو همایش بین المللی و نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان خواهد بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.999 seconds.