.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکيد وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد.
تاکيد وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران

به گزارش شمال نیوز، رحماني فضلي در نشست مشترک با رئيس کميسيون اقتصادي عنوان کرد: تلاش‌هاي کميسيون اقتصادي مجلس در اين دوره مشهود است و همکاري خوبي در مجموعه وزارت کشور با کميسيون اقتصادي صورت گرفته است و با اقدامات انجام شده در خصوص رفع ابهامات موضوعات ماليات ارزش افزوده براي دهياري ها و شهرداري ها، مشکلات آنها برطرف مي‌شود.

رحماني فضلي با استقبال از برنامه هاي معين هاي اقتصادي در استان کرمان اعلام کرد: با تمام توان از اين ظرفيت در کشور استفاده مي کنيم و اکنون هم ديگر استانها از مدل اقتصادي اجرا شده در کرمان بهره گرفته اند.


وزير کشور با موافقت صريح از اين مسئله عنوان کرد: ما هم اعتقاد داريم منابع دولت براي توسعه مسير نيست و بايد از منابع غيردولتي استفاده کنيم.


وي تاکيد کرد: افزايش اختيارات استانداران براي استفاده از ظرفيت‌هاي منطقه‌اي مي تواند به دولت کمک جدي کند تا در شرايط جنگ اقتصادي کشور را بهتر اداره کنيم.


وزير کشور در ادامه گفت: شرايط امروز اقتصاد ايران به راحتي قابل مديريت است و با تمام توان در ارتقاي همکاريهاي معين هاي اقتصادي در استان کرمان حمايت خواهيم کرد.


محمدرضا پورابراهيمي نيز در نشست مشترک با وزير کشور با تشکر ويژه از وزير در خصوص ورود به موضوعات اساسي کشور از جمله مسائل اقتصادي درخواست کرد که با توجه به حضور وزير در شوراي عالي هماهنگي اقتصادي نقش مهمتري را در موضوعات کلان کشور با توجه به ظرفيت هاي استاني و مسوليت استانداران ايفا کند.


وي در ارتباطات با لزوم افزايش اختيارات استانداران و تاکيد بر رويکردهاي غيرمتمرکز در مديريت اقتصادي کشور پيشنهادات خود را مطرح کرد.


در ادامه موضوعات مربوطه به معين هاي اقتصادي استان کرمان بحث شد که رئيس کميسيون اقتصادي مجلس عنوان کرد: مدل هاي خوبي در زمان استانداري مهندس رزم حسيني در کرمان اجرا شده که اکنون هم ادامه دارد.


پورابراهيمي با تشکر از زحمات فدايي استاندار کرمان در حوزه استمرار ماموريت هاي معين هاي اقتصادي بيان کرد: نيازمند حمايت همه جانبه وزارت کشور در استمرار فعاليت هاي معين‌هاي اقتصادي در استان کرمان هستيم تا نتايج بهتري را در آينده شاهد باشيم.


نماينده مردم کرمان و راور در مجلس شوراي اسلامي گفت: مدل هاي اقتصادي مي تواند با توجه به محدوديت هاي منابع مالي دولت کمک جدي به توسعه استانها از محل ظرفيت هاي بخشي غيردولتي کمک کند و ظرفيت کرمان مي تواند در اين بخش ارتقا يابد.


در ادامه نشست رئيس کميسيون اقتصادي مجلس با وزير کشور، موضوعات مربوط به ماليات ارزش افزوده و مسائل شهرداري‌ها و دهياري‌ها مطرح شد که پورابراهيمي اعلام کرد: با توجه به درخواست معاون وزير کشور و شوراي عالي استانها و شهرداران کلان شهرها، جلسات متعددي در کميسيون اقتصادي با حضور نمايندگان کلان شهرها، شهرداري و شوراي شهر تهران، رئيس شوراي عالي استانهاي کشور و معاون وزير تشکيل و بخش اعظم موضوعات برطرف شد و منابع بيشتري به حوزه دهياري ها و شهرداري ها اختصاص پيدا خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.