.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
️با حکم رئیس جمهور ؛
سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد
شمال نیوز: رئیس جمهور در حکمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد

به گزارش شمال نیوز، ️با حکم رئیس جمهور، سید جواد حسینی، مدیر کل سابق آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.


متن حکم دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


جناب آقای دکتر سید جواد حسینی


بر اساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم شما را به سرپرستی "وزارت آموزش و پرورش" منصوب می‌نمایم.


امید است با عنایت الهی و همکاری کلیه کارکنان آن وزارت در خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی
رئیس جمهوری»

همچنین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، علی ربیعی، سخنگوی دولت درمورد انتصاب سرپرست وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در روزهای گذشته گزینه‌های مختلفی برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش با رئیس جمهوری دیدار و برنامه ارائه کرده‌‌اند.


وی ادامه داد: در پی استعفای آقای سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش و پذیرش استعفای ایشان توسط رئیس جمهوری، گزینه‌های مختلفی برای تصدی سرپرستی این وزارتخانه مطرح شدند که نهایتا دکتر روحانی از میان این گزینه‌ها، با صدور حکمی دکتر سید جواد حسینی را به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.


سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه «وزارت آموزش و پرورش از اهمیت و جایگاه ویژه‌ی برای دولت و شخص آقای روحانی برخوردار است»، گفت: در انتخاب سرپرست وزارت آموزش و پرورش همه دغدغه‌های مربوط به فرهنگیان و دانش‌آموزان مد نظر قرار گرفته است.


سیدجواد حسینی متولد سال ۱۳۴۶ است. وی در رشته جامعه شناسی تحصیل کرده و دکترای تخصصی جامعه شناسی دارد . حسینی که در سال‌های ۹۲ تا ۹۵ مدیر کل سابق آموزش و پرورش خراسان رضوی بوده در کارنامه اجرایی خود پست‌هایی همچون معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، فرماندار مشهد، نماینده مردم سبزوار در شورای اسلامی سبزوار، و... را تجربه کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.29 seconds.