.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۱۰ میلیون تردد خودرو در جاده های مازندران ثبت شد
فرمانده انتظامی مازندران از ثبت تردد بیش از ۱۰ میلیون و ۲۱۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی و بین شهری استان طی تعطیلات هفته گذشته خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سیدمحمود میرفیضی با اشاره به ثبت تردد ۱۰ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی مازندران، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان، گفت: استان مازندران به لحاظ برخورداری از مواهب الهی و قرار گرفتن در مسیر بارگاه ملکوتی ثامن الحجج، علاوه بر تعطیلات تابستانی و تعطیلات نوروزی، در بیشتر ایام و مناسبت های سال نیز پذیرای حجم گسترده ای از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور است.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در تعطیلات عید سعید فطر، پلیس برای تامین امنیت شهروندان، مسافران و گردشگران، طرح های ویژه انتظامی و ترافیکی را در دستور کار خود قرار داد که با اقدامات انجام شده نظم و امنیتی مطلوب در سطح استان برقرار شد.

 

سردار میرفیضی با اشاره به ثبت تردد ۱۰ میلیون و ۲۱۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی و بین شهری استان در تعطیلات گذشته، تصریح کرد: با تدابیر و اقدامات انجام شده، شاهد کاهش ۴۷ درصدی تصادفات منجر به فوت در سطح استان بوده ایم.

 

میرفیضی با بیان اینکه طی این مدت ۶۶۴ هزارو ۴۶۰ خودرو از محورهای ۶ گانه وارد استان شده اند، اظهار داشت: با توجه به حجم ترددها، استان از وضعیت ترافیکی و انتظامی مطلوبی در این ایام برخوردار بوده است.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان با قدردانی از مسافران و مردم خوب و فهیم استان، گفت: امنیت و آرامش خوبی را که در این ایام شاهد آن بوده ایم نتیجه تعامل، همکاری و اعتماد مردم به پلیس بوده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.182 seconds.