.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در تعطیلات عید فطر ؛
تصادفات جاده ای تعطیلات عید فطر در مازندران پنج کشته و 644 مصدوم داشت
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی مازندران گفت تصادفاتی که از 13 تا 17 خرداد همزمان با تعطیلات پیوسته رحلت امام خمینی (ره) ، عید فطر و جمعه در جاده های مازندران به وقوع پیوست ، پنج نفر کشته و 644 نفر مصدوم شدند.
تصادفات جاده ای تعطیلات عید فطر در مازندران پنج کشته و 644 مصدوم داشت

به گزارش شمال نیوز، یحیی صالح طبری روز شنبه با ارائه گزارشی به رسانه ها، افزود: پرسنل اورژانس مازندران در این مدت ۸۷۵ مأموریت تصادفی انجام دادند که از این تعداد ۶۱۹ مصدوم به دلیل شدت جراحت به بیمارستان‌ها اعزام شدند و ۲۵ نفر دیگر نیز در محل حادثه کارهای درمانی آنها انجام شد


وی همچنین با ااعلام اینکه اوژانس مازندران در این مدت ۲۱ مأموریت ویژه انجام داد، گفت که در این حوادث ۱۴۴ نفر مصدوم شده بودند.


اورژانس مأموریت ویژه تصادفی را به ماموریت‌هایی اطلاق می‌کند که در آن حادثه رانندگی تعداد مصدومان آن پنج نفر به بالاتر باشد.


رئیس اورژانس مازندران همچنین تعداد مأموریت‌های غیر تصادفی در این تعطیلات را یکهزار و ۸۲۳ مورد اعلام کرد و گفت که در این مأموریت‌ها ۸۳۸ بیمار از طریق اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.


صالح طبری بیماری های قلبی و تنفسی را بیشترین آمار مربوط به مأموریت‌های غیر تصادفی مازندران در این مدت عنوان کرد.


** هر روز یک پرواز بالگرد اورژانس

وی با اشاره به حجم بالای تردد در جاده‌های مازندران و ترافیک در مسیرهای منتهی به استان، گفت این مساله باعث شد تا در برخی مواقع بالگرد اورژانس به پرواز درآید تا خدماتدهی در اسرع وقت به مصدومان انجام شود.


رئیس اورژانس مازندران افزود: در این مدت چهار سورتی پرواز بالگرد اورژانس انجام شد و ۹ بیمار که بیشترشان مصدومان تصادفات جاده‌ای بودند از این طریق به مراکز درمانی منتقل شدند.


هوای آفتابی و دریای آرام باعث شد تا در تعطیلات چهار روزه اخیر، تعداد زیادی از هموطنان به مازندران سفر کنند به طوری که در این مدت علاوه بر حجم بالای ترافیک در جاده‌ها، حتی خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به شهرها از جمله شهرهای ساحلی نیز با ترافیک پرحجم و سنگین مواجه شود./ ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.