.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد ساری
معاون جدید پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی معرفی شد.
معرفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد ساری

به گزارش شمال نیوز به نقل از آنا، مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی در این واحد آموزشی برگزار شد.


در این مراسم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از تلاش‌های محمد فارسی قدردانی و رحمان غفاری را به عنوان معاون جدید پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری معرفی کرد.


حسین منصوریان در این مراسم گفت: در کانون دانشگاه آزاد اسلامی شخصیت‌هایی وجود دارند که نه تنها در حوزه علمی بلکه در فعالیت‌های اجرایی دارای توانمندی‌های خاصی هستند.


وی افزود: با این همه استعدادهای درخشانی که در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد باید فضایی ایجاد شود تا در حوزه آموزشی و پژوهشی، دانشگاهیان و پژوهشگران با انرژی و نشاط بیشتر به تحقیقات خود بپردازند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با تأکید بر لزوم ایجاد ارتباط با محور اخلاق و رفتار، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود، ایثار و از خودگذشتگی می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشبرد اهداف دانشگاه داشته باشد.


منصوریان خاطرنشان کرد: قبول کردن مسئولیت امانتی است که به انسان سپرده می‌شود؛ بنابرابن باید با تمام توان در راستای پیشبرد و تعالی اهداف تلاش و کوشش فراوان کرد.


به گزارش آنا، رحمان غفاری دارای دکتری مدیریت دولتی از دانشگاه تهران، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و نویسنده ۶ جلد کتاب در حوزه مدیریت و مباحث استراتژی و مترجم کتاب خدمات نوین وینسنت دنهارت است.


ارائه بیش از ۱۰ مقاله انگلیسی و تخصصی در مجلات ISI و ISC، نویسنده بیش از ۳۰ مقاله علمی، پژوهشی چاپ شده در مجله‌های وزارتین، ارائه بیش از ۵۰ مقاله در کنفرانس‌های علمی، پژوهشی داخل و خارج کشور، نماینده انجمن علوم مدیریت دولتی ایران در مازندران، مشاور اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، گلستان و مازندران، مشاور منابع انسانی شرکت فرآورده‌های لبنی هراز آمل و مشاور پژوهشی فدراسیون ووشوی ایران از جمله سوابق پژوهشی واجرایی غفاری است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اکبر قربانی پاچی 12 خرداد 1398
جناب آقای دکتر غفاری
انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به سمت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد ساری تبریک عرض مینمایم . امیدوارم همیشه ایام پایدار و سلامت باشید .
نا شناس 12 خرداد 1398
به معاون جدید تبریک میگوییم و آرزوی موفقیت داریم معاون قبلی بسیار منفعل و بد عمل می کرد و شاهد چند سال رکود بودیم
محمدرضا نیکخواه مداح اهل بیت ع 14 خرداد 1398
انسان پاک مومن و درستگار و متخصص در کارشه رحمان عزیزم مبارکت باشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.463 seconds.