.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پگاه آهنگرانی برای چه کاری به دیدن سخنگوی شورای نگهبان رفت؟
دعوت سخنگوی شورای نگهبان از بازیگر زن برای نظارت بر انتخابات 98 + عکس
شمال نیوز : کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان طی یک مصاحبه از پگاه آهنگرانی بازیگر سینما دعوت کرد تا به عنوان ناظر مردمی بر روند انتخابات مجلس در اسفند ۹۸ حاضر باشد.....

شمال نیوز: کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان از پگاه آهنگرانی دعوت کرد تا به عنوان ناظر مردمی بر روند انتخابات مجلس در اسفند ۹۸ حاضر باشد.

 

به گزارش شمال نیوز، ، کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان طی یک مصاحبه از پگاه آهنگرانی بازیگر سینما دعوت کرد تا به عنوان ناظر مردمی بر روند انتخابات مجلس در اسفند ۹۸ حاضر باشد.

 

کدخدایی در پستی اینستاگرامی در خصوص این دیدار نوشت:

 

خانم آهنگرانی سئوالاتی پیرامون انتخابات سال ۸۸ داشتند که تلاش کردم به آن‌ها پاسخ دهم. در پایان از ایشان دعوت کردم به عنوان یکی از #ناظران_مردمی شورای نگهبان بر فرآیند انتخابات پیش رو (اسفند ۹۸) نظارت کنند تا از نزدیک با نحوه عملکرد ناظران ما آشنا شوند.

نفر سوم در تصویر هم سهیل کریمی است. مستندساز اصولگرا. او و پگاه آهنگرانی به عنوان یک مستندساز اصلاح‌طلب یک سالی است که درگیر ساخت مستندی درباره انتخابات سال۸۸ هستند و در جریان همان مستند هم سروکارشان به دفتر کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان افتاده است و این تصویر از این جلسه سه‌نفره منتشر شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.