.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بر اساس تفاهم نامه ؛
ضمانت نامه یک میلیاردی صادرات کالا از مازندران
استاندار مازندران: با همکاری صندوق توسعه ضمانت صادرات کشور، صادرات کالا از استان تا یک میلیارد دلار ضمانت شد.
ضمانت نامه یک میلیاردی صادرات کالا از مازندران

 به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان در جلسه امروز شورای اداری استان با اشاره به صادرات ۳۷۰ میلیون دلاری کالا هم اکنون از مازندران، دستیابی به صادرات یک میلیارد دلاری استان تا پایان برنامه ششم توسعه را، برطرف شدن موانع تولید و تسهیل صادرات عنوان کرد. 


استاندار مازندران، فشار‌های سیاسی و اقتصادی را از جمله عوامل اصلی التهاب در بازار برشمرد و گفت: آرامش خاطر تولید کننده و صادر کننده در فرآیند تولید و صادرات موجب ثبات اقتصادی خواهد شد.

مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران نیز، این صندوق را حامی و تضمینکننده فعالیت صادرکنندگان در مواردی مانند محدودیت‌های صادراتی، نقل و انتقال پول، روابط بازرگانی به ویژه در شرایط تحریم و جایگزینی مناسب برای ال سی برشمرد و افزود: برای تسهیل روابط تجاری و اقتصادی میان ایران و اروپا، بزودی دو تفاهم نامه همکاری میان صندوق ضمانت صادرات ایران و دو بانک معتبر اروپایی در قالب اینستکس امضا خواهد شد.

بهرامی، تبادل اطلاعات اعتباری شرکت‌های ایرانی و اروپایی، همکاری در زمینه وصول مطالبات، بیمه‌های اتکایی یا بیمه مشترک و همکاری‌های آموزشی و فنی را از جمله موضوع‌های این تفاهم نامه‌ها بیان کرد و گفت: سهم ایران در برابر بازار‌های وارداتی هزار میلیارد دلاری کشور‌های همسایه، فقط ۲.۵ درصد و پوشش بیمه‌ای و ضمانتی صندوق ضمانت صادرات کشور پارسال ۲/۲ میلیارد دلار بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.