.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باد و باران در راه مازندران/ احتمال وقوع سیلاب‌های محلی در ارتفاعات مازندران
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: روز دوشنبه ۶ خرداد تا پایان هفته جاری در ارتفاعات استان علاوه بر کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما، شاهد رگبارباران، رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید موقتی خواهیم بود.

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمدرضا رضوی اظهار کرد: امروز به‌دلیل اشباع رطوبت بالا شاهد گرمای هوا هستیم که از فردا روند کاهشی دما را خواهیم داشت به‌طوری‌که تا روز جمعه پایدار است.

 

وی افزود: سال گذشته گرم‌ترین سال در 50 سال اخیر بوده ولی براساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امسال تابستان خیلی گرمی نداریم.

 

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس اخطاریه هواشناسی مازندران از دوشنبه ۶ خرداد تا پایان هفته جاری در ارتفاعات استان علاوه بر کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما، شاهد رگبارباران، رعدوبرق و وزش باد نسبتاً شدید موقتی (40 تا 60 کیلومتر بر ساعت) خواهیم بود.

 

این مسؤول با بیان اینکه طی این مدت بارش‌های رگباری در کوتاه‌مدت منجر به جاری شدن روان‌آب و سیلاب ناگهانی به‌صورت محلی و نقطه‌ای به‌ویژه درکوهپایه‌ها و ارتفاعات استان می‌شود، اضافه کرد: در مناطق پایین‌دست از سیلاب خبری نیست و احتمال بروز سیلاب در برخی از مناطق ازجمله خطیرکوه و هراز وجود خواهد داشت که به‌صورت محلی خواهد بود.

 

رضوی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود لازم است هم‌استانی‌ها و مسافران از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مناطق عبور سیلاب خودداری کنند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.634 seconds.