.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی با جعل سند ملکی در بابلسر کشف شد
فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی بابلسر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی بابلسر مبنی بر فروش زمین ملکی وی با سندی جعلی توسط فردی ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: از آنجایی که متهم به صورت حرفه‌ای و بدون بجا گذاشتن هر گونه ردی از خود از محل متواری شده بود، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بابلسر، اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

 

سردار میرفیضی، تصریح کرد: مأموران با بررسی همه سرنخ‌های به دست آمده و اقدامات اطلاعاتی متهم را در یکی از استان‌های شرق کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

میرفیضی از کشف مقادیر قابل توجهی مهر جعلی با عنوان سازمان‌های دولتی و خصوصی، اسناد و مدارک جعلی به همراه سیستم‌های جعل سند و همچنین سکه و شمش طلا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از مخفیگاه متهم خبر داد و خاطر نشان کرد: در بازرسی از سیستم‌های رایانه‌ای متهم نیز تعدادی اسناد جعلی ویرایش شده کشف شد.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، بیان داشت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی از مال باخته با همکاری ۴ نفر از واسطه‌های خود در شهرستان "بابلسر" اعتراف کرد که در ادامه رسیدگی به پرونده همدستان وی نیز شناسایی و دستگیر شدند.

 

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیسی در این زمینه همچنان ادامه دارد از مردم خواست: ضمن خودداری از در اختیار قرار دادن اسناد و مدارک شناسایی خود نزد دیگران برای انجام امور اداری و … از صحت معامله و احراز مالکیت فروشنده و اسناد و مدارک، اطمینان حاصل کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.