.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادامه گرمای هوا در مازندران
هوای مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش قابل ملاحظه دما پیش بینی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش قابل ملاحظه دما و در ارتفاعات با وزش باد گرم و از اواخر شب بتدریج با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

 


وی افزود: هوای مازندران در این مدت بیشینه دما در مناطق غربی تا ۳۲ و در مناطق مرکزی و شرقی استان تا ۳۷ درجه سلسیوس می‌رسد.

 


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران روز دوشنبه ششم تا جمعه خرداد ماه ۱۰ نیمه ابری تا ابری همراه با ماهش دما، وزش باد گاهی نسبتاً شدید به تناوب رگبار باران و رعد و برق پراکنده پیش بینی می‌شود.

 


اسدی افزود: هوای مازندران فردا به دلیل تقویت جریانات گرم جنوبی شاهد افزایش محسوس دما گاهی با وزش باد در استان خواهیم بود و بیشینه دما در مناطق غربی تا ۳۲ و در مناطق مرکزی و شرقی استان تا ۳۷ درجه سلسیوس خواهد بود.

 


وی گفت: آسمان مازندران روز دوشنبه ششم تا پنج شنبه ۹ خرداد ماه به دلیل شکل گیری جریانات نسبتاً خنک و مرطوب شمالی سطح زمین و عبور متناوب امواج تراز میانی جو، شاهد ناپایداری‌هایی به شکل ابرناکی آسمان همراه با کاهش دما بین ۵ تا ۱۰ درجه رگبار و رعد و برق و وزش باد در استان خواهیم بود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.172 seconds.