.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : فرایند صدور مجوز پروژه ها در مازندران تسهیل شود
استاندار مازندران خواستار تسهیل در صدور فرایند مجوزها برای اجرای پروژه‌های اقتصادی در استان شد.
استاندار : فرایند صدور مجوز پروژه ها در مازندران تسهیل شود

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان صبح شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان خواستار تسهیل در صدور فرایند مجوزها برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شد و گفت: تسهیل در صدور مجوز و سرعت امور اداری سبب کاهش فساد و رانت می‌شود.

 

وی با اشاره به مشکلات فراروی اجرای پروژه سیماک در استان، مبلغ قرارداد این پروژه را ۵۰۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: تاکنون ۵۰ میلیارد تومان از مبلغ اجرای این پروژه پرداخت شده است.

 

حسین زادگان با بیان اینکه مردم نسبت به فرایند صدور مجوزها در استان اعتراض دارند گفت: هنوز وقت مردم در بسیاری از ادارات برای گرفتن مجوز صرف و تلف می‌شود.

 

استاندار مازندران خواستار روشن شدن تکلیف مردم برای دریافت مجوز از طریق سامانه خاص شد و گفت: راه اندازی سامانه‌ای مشخص برای دریافت مجوزها، سبب حفظ شأن و منزلت مردم و متقاضی می‌شود.

 

وی به معاون اقتصادی استانداری، اقتصاد و دارایی و فناوری اطلاعات استان مازندران مأموریت داد تا هرچه زودتر فرایند نظام مجوزدهی از طریق سامانه الکترونیک را مهیا و معرفی کنند.

 

حسین زادگان با بیان اینکه هزار میلیارد تومان اعتبار برای صنایع آلاینده در مجلس مصوب شده است گفت: در حال حاضر ۵۰ تا ۶۰ درصد پسماند مربوط به مازندران است و باید از اعتبارات این بخش سهیم شویم.

 

وی همچنین بر لزوم ساماندهی وضعیت پسماند در استان مازندران شد.

 

قاسم پیشه مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران با اشاره به مشکلات فراروی پروژه سیماک گفت: هنوز تعهدات سیماک در قبال پست و دیگر دستگاه‌های دیگر انجام نشده است.

 

وی افزود: قرار شد نرم افزار پروژه سیماک تهیه و اجرایی شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.445 seconds.