.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیشنهاد جالب یک نماینده موافق تداوم حضور نمایندگان سه دوره ای ؛
دوره تصدی مسئولیت مدیران اجرائی محدود شود
شمال نیوز : وی افزود: اگر برای مدیران اجرائی کشور که فعالیت در آن زمینه نیازمند توان، انرژی و فعالیت شبانه روزی است، محدودیت ایجاد شود، شاید اثرگذاری بیشتری داشته باشد.....

شمال نیوز: عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: اگر برای مدیران اجرائی کشور که فعالیت در آن زمینه نیازمند توان، انرژی و فعالیت شبانه روزی است محدودیت ایجاد شود، شاید اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز،  ، سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خانه‌ملت، در خصوص ایراد شورای نگهبان بر ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگانی که ۳ دوره در مجلس بوده‌اند، اظهار داشت: مجلس جای گفت‌وگو، شور و مشورت پیرامون مسائل اساسی کشور است و طبیعتا تجربه و آشنایی با وظایف به کار نمایندگی مجلس شورای اسلامی کمک می‌کند.

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در قانون اساسی فقط کاندیداتوری روسای جمهور دو دوره‌ای محدود شده است و کاندیداتوری در خبرگان، شوراها و مجلس را محدود نشده، اگر بخواهیم محدودیت بگذاریم خلاف قانون اساسی بوده و آزادی مردم سلب می‌شود.

دوره تصدی مسئولیت مدیران اجرائی محدود شود

وی افزود: اگر برای مدیران اجرائی کشور که فعالیت در آن زمینه نیازمند توان، انرژی و فعالیت شبانه روزی است، محدودیت ایجاد شود، شاید اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

نقوی حسینی ادامه داد: نماینده‌ای که چند دوره در مجلس بوده فضا را بهتر می‌شناسد و ابزار وکالت را بهتر در می‌یابد و با مسائل کشور آشناست و خط مشی روشنی دارد.


نمایندگان چند دوره‌ای فعالیت بیشتری در مجلس دارند

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: چندین نفری که نامشان در لیست نمایندگان ۳ دوره‌ای است اکثرا فعال هستند و همین تداوم در نمایندگی سبب شده تا از نمایندگان فعال در مجلس باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با خلاف قانون اساسی تشخیص داده شدن مصوبه ممنوعیت کاندیداتوری نمایندگانی که ۳ دوره پیاپی در مجلس بوده‌اند، این موضوع از دستور کار مجلس حذف می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.451 seconds.