.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست اداره کل پست مازندران منصوب شد
شمال نیوز: سرپرست اداره کل پست استان مازندران با حکم مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی منصوب شده است.
سرپرست اداره کل پست مازندران منصوب شد

به گزارش شمال نیوز،  به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان مازندرا، با حکم حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، حسین کرمی به عنوان سرپرست اداره کل پست استان مازندران منصوب شد.

در متن حکم این سرپرستی آمده است، نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت سرپرست اداره کل پست استان مازندران منصوب می‌نمایم، امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کار خود قرار داده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید.

در جلسه تودیع و معارفه که روز گذشته با حضور علیرضا زرگوش عضو هیات مدیره شرکت پست جمهوری اسلامی برگزار شد، از خدمات اسماعیل بوداغی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، تقدیر شد و حسین کرمی را که پیش از این رئیس پست شهرستان ساری بود به عنوان سرپرست اداره کل پست استان مازندران معرفی نمود.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اکبر بازاری شورای جامخانه 31 ارديبهشت 1398
دوست و برادر عزیز جناب آقای آقای کرمی انتصاب جنابعالی را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون شمارا خواستارم مردم فهیم جامخانه همیشه به شما عشق می ورزند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.292 seconds.