.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت اجرای تدابیری ویژه برای تامین برق مشترکان در پیک تابستان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: با توجه به روند افزایش مصرف برق در پیک تابستان، تامین برق مشترکان، نیازمند اجرای تدابیر ویژه‌ای در فصل گرما است.

به گزارش شمال نیوز، کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در جلسه الگوی مصرف برق در ادارات شهرستان کلاردشت ،گفت: امیدواریم با اجرای موفق برنامه‌ها و همکاری مشترکان و ادارات بتوانیم با کمترین مشکل از پیک بار امسال نیز عبور کنیم .


وی با بیان اینکه مشترکان الگوی مصرف برق را رعایت کنند ، افزود: پیگیری جدی برنامه‌های مدیریت مصرف به ویژه فرآیند‌های تاثیرگذار بر مصرف و گذر ایمن از تابستان هستیم .

 

وی افزود: برای عبور از پیک پارسال تلاش‌های فراوانی انجام شد که موفق شدیم با کمترین عارضه ای این دوره را سپری کنیم.

 

کامران پولادی فرماندار کلاردشت نیز، ضمن بررسی وضعیت برق و مصرف آن در این شهرستان بر اهمیت مصرف صحیح و همچنین صرفه جویی در مصرف آن در ادارات تاکید کرد و گفت: در این زمان از سال که با بالا رفتن دمای هوا روبرو هستیم بایستی در مصرف برق دقت کنیم و از فشار بر سیستم برق جلوگیری شود و به تبع آن شاهد خاموشی برق نشویم.

 

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در پایان وقت اداری سیستم سرمایشی خود را خاموش و سپس اداره را ترک کنند ضمن اینکه یک ساعت قبل از شروع کار سیستم سرمایشی را روشن و یک ساعت قبل از اتمام وقت اداری سیستم سرمایشی را خاموش کنند.

 

پولادی به مصرف برق خانگی اشاره کرد وگفت:الگوی مصرف باید اصلاح شود و فرهنگ سازی درخصوص صرفه جویی و کاهش مصرف باید انجام شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.023 seconds.