.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۸۷۰ تن کلزا از کشاورزان مازندران خریداری شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ گفت: خرید تضمینی دانه روغنی کلزا از کشاورزان مازندرانی در سال جاری به ۵ هزار و ۸۷۰ تن به ارزش ۱۸۶ میلیارد ریال رسید.

به گزارش شمال نیوز، محمد جعفری با اشاره به خرید پنج هزار و ۸۷۰ تن کلزا در استان اظهار داشت: این میزان خرید که بیش از ۵۰ درصد آن در مراکز خرید شهرستان بهشهر تحویل گرفته شد، توسط ۱۱ مرکز از ۲۳ مرکز تجهیز شده در شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، بابلسر، آمل و نور صورت پذیرفت.

 

جعفری با بیان اینکه در مراکز خرید شرکت غله، دانه‌های روغنی کلزا تا ۱۰ درصد ناخالصی و ۲۰ درصد رطوبت قابل خریداری می‌باشد، گفت: به ازای هر درصد افت رطوبتی بالای ده درصد و افت ناخالص بالای دو درصد به نسبت از وزن محصول کلزا تحویلی کسر و بهای آن محاسبه و پرداخت خواهد شد.

 

وی افزود: بر اساس دستور العمل خرید تضمینی کلزا قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا با دو درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت ۳۴ هزار و ۳۹۸ ریال تعیین شده است و کشاورزان در زمان تحویل محصول، کپی کارت ملی و شماره حساب بانک کشاورزی خود را به همراه داشته باشند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.