.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : بازدیدهای زینتی از واحدهای راکد صنعتی را کنار گذاریم
استاندار مازندران با تاکید براینکه رونق تولید نباید در حد یک شعار باشد خواستار تعیین تکلیف واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی شد و گفت: باید بازدیدهای زینتی و ویترینی را کنار گذاریم.
استاندار : بازدیدهای زینتی از واحدهای راکد صنعتی را کنار گذاریم

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان با تاکید براینکه رونق تولید نباید در حد یک شعار باشد خواستار تعیین تکلیف واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی شد و گفت: باید بازدیدهای زینتی و ویترینی را ا کنار بگذاریم.

 

وی با اشاره به برپایی جشنواره وارش در استان و تقدیر از مسئولان فرهنگی برای برپایی این جشنواره گفت: این جشنواره پس از چند سال توقف در استان اجرا شد و نشاط فرهنگی ایجاد کرده است.

 

وی با اشاره به سال رونق تولید، مسئولیت اصلی را حفظ تولید و ارتقای این بخش بیان کرد و گفت: باید موانع و مشکلات فراروی واحدهای تولیدی و رونق تولید بررسی و رفع شود.

 

حسین زادگان، همچنین خواستار فعال شدن واحدهای صنعتی نیمه کاره شد و گفت: وضعیت کارگران اتباع خارجی در استان باید تعیین تکلیف شود و با خروج آنان زمینه اشتغال کارگران بومی فراهم شود.

 

استاندار مازندران با اشاره به بیش از ۷۰۰ عنوان تنوع غذایی در استان خواستار ترویج جشنواره غذاهای بومی و محلی در استان شد و همچنین به تدوین دانشنامه مازندران اشاره کرد و گفت: سهم ادارات و شهرستان‌ها از خرید کتاب دانشنامه مشخص شود./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.191 seconds.