.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دکتر عالیه زمانی،فعال سیاسی و اجتماعی؛
دوران استفاده ابزاری از زنان تمام شده است / زنان به عنوان نیمی از رای دهندگان حق دارند که نماینده ای از جنس خودشان داشته باشند.
شمال نیوز : دکتر زمانی با اشاره به تلاش زنان در کشور برای دستیابی به جایگاه شایسته شان و حقوق قانونی خویش گفت: در استان مازندران و به ویژه در مرکز استان نیز رویکرد زنان ، شایسته سالاری از طریق مشارکت موثر در پای صندوق های رای و خلق حماسه ای به یادماندنی در راستای استیفای حقوق مشروع خود است.....
دوران استفاده ابزاری از زنان تمام شده است / زنان به عنوان نیمی از رای دهندگان حق دارند که نماینده ای از جنس خودشان داشته باشند.

شمال نیوز: یک فعال سیاسی و اجتماعی درپاسخ به سوالی در خصوص وضعیت آرایش انتخاباتی مجلس آینده در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود گفت: البته اکثر چهره های مشتاق حضور در رقابت اسفند 98 فعالیت خود را آغاز کرده اند و شهروندان حداقل با اسامی این افراد که بعضا تکراری است آشنا هستند.

 

به گزارش شمال نیوز، دکتر عالیه زمانی کیاسری با تاکید بر اینکه قطعا رویکرد مردم در این انتخابات متفاوت از گزینش های ماقبل خواهد بود تصریح کرد: بی تردید گزینه های سوخته و افرادی که با چرخش های سوال برانگیز در ماهیت فعالیت حزبی و سیاسی ،در تمنای جایگاهی هرچند موقت از آبشخوری به آبشخوری دیگر نقل مکان کردند ،جایی در کانون گزینش شهروندان هوشمند ساروی ندارند.

 

دکتر زمانی با اشاره به تلاش زنان در کشور برای دستیابی به جایگاه شایسته شان و حقوق قانونی خویش گفت: در استان مازندران و به ویژه در مرکز استان نیز رویکرد زنان ، شایسته سالاری از طریق مشارکت موثر در پای صندوق های رای و خلق حماسه ای به یادماندنی در راستای استیفای حقوق مشروع خود است.

 

این فعال سیاسی و اجتماعی با انتقاد از رویکرد مردسالارانه که متاسفانه ریشه در تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران دارد و علی رغم تاکید دین مبین اسلام و فضای باز سیاسی که بواسطه استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده است ، باز هم شاهد تنگ نظری و تلاش عده ای برای ممانعت از مشارکت آگاهانه و متعهدانه زنان در فعالیتهای سیاسی و اجتماعی هستیم گفت: اندیشه های اینگونه قطعا جایی در منویات رهبرمعظم انقلاب و قانون اساسی ندارد و عمدتا تلاشی مبتنی بر انحصارگرایی فضای سیاسی و اجتماعی است.

 

دکتر زمانی ضمن تاکید براینکه دوران استفاده ابزاری از زنان تمام شده است با اشاره به ارتقای جایگاه زنان در سالهای اخیر و حضور آنان در مناصب مدیریتی خاطرنشان کرد: انکار نقش سازنده زنان در فرایند تحولات اجتماعی و سیاسی و مدیریتی غیرقابل انکار است و صاحبان تفکرات مردسالارانه چاره ای جز کنارکشیدن ندارند و زنان با توجه به رشد آگاهی و مشارکت فعالانه در فعالیت سیاسی و اجتماعی به درجه ای از بلوغ رسیده اند که به عنوان نیمی از رای دهند گان ، حق خود بدانند که نماینده ای از جنس خودشان داشته باشند.

 

وی با انتقاد از کسانیکه با رای زنان موفق به حضور در مجلس شده اند اما در مقام عمل کوچکترین قدمی برای ارتقای جایگاه اجتماعی و اقتصادی و مدیریتی زنان برنداشته اند گفت: روزتسویه حساب با این افراد نزدیک است و زنان ساروی عزم خود را برای ایفای نقشی نوین و تحول آفرین جزم کرده اند.

 

دکتر زمانی گفت: دورانی که زنان محکوم به پستوی خانه ها و مطبخ و نگهداری صرف از شوهر و فرزند بودند سپری شده است و امروز زنان به درجه ای از شایستگی رسیده اند که ابتدایی ترین نقش خود را با فلسفه تکاملی خود اشتباه نگیرند.

وی با اشاره به جایگاه نامطلوب زنان در سطوح مختلف مدیریت دراستان افزود: از مدیریت ارشد استان انتظار می رود فراتر از شعار عمل کند و تحولاتی امیدوارکننده را در راستای ارتقای جایگاه مدیریتی زنان عملیاتی نماید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

چهاردانگه ای 29 ارديبهشت 1398
درود بر شیرزن چهاردانگه پزشک خیر و افتخار چهاردانگه ایها
ساروی 29 ارديبهشت 1398
درود بر دکتر زمانی عزیز که خدمت گذاری را در نهایت اخلاص انجام می دهد. خانم دکتر! مردم معنای صداقت کارشما را می فهمند. خسته نباشید شیرزن ساروی
خرم پرستار 29 ارديبهشت 1398
مثل همیشه باصلابت و شجاع الحق که افتخار دانشگاه علوم پزشکی هستید هرجا هستید موفق و پیروز باشید
کوثری لنگری 29 ارديبهشت 1398
درود بر مدیر توانمند دانشگاه علوم پزشکی مازندران و درود بر مدیر با کفایت استان.من از زمان ریاست ایشان در بیمارستان امام خمینی ساری در سالهای قبل ایشان را می شناسم.حقیقتا انسانی با لیاقت و شایسته هستند.جای افرادی مثل ایشان در مجلس شورای اسلامی است.
نا شناس 29 ارديبهشت 1398
خانم دکتر زمانی هر موقع که به انتخبات نزدیک می شویم با مصاحبه ومیادداشت ومقاله خودشان را به عنوان یک کاندیدای بالقوه معرفی می کنند اما درست سر بزنکگاه یا ثبت نام نمی کنند یا به نفع دیگران کنار می روند وهمین برخوردهای دوگانه است که جایگاه زنان را خدشه دارد میکند .
نا شناس 29 ارديبهشت 1398
شما باز موقع انتخابات به حرف آمديد يك مقدار مواظب اطرافيان نزديكت باشي بد نيست
حسین پور 29 ارديبهشت 1398
رای ما دکتر زمانی پیگیر ، جنگنده و جسور ، یاد دوران مدیریت ایشان در بیمارستان امام به خیر متاسفانه الان هیچ کس از عملکردبعداز خانم دکتر در بیمارستان راضی نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.434 seconds.