.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : مطالعات معدنی مناسب در مازندران انجام نشد
استاندار مازندران گفت: مطالعات معدنی مناسبی در استان انجام نشده است که بنا داریم از طریق امکانات هوایی ظرفیت‌های معدنی را شناسایی کنیم.
استاندار : مطالعات معدنی مناسب در مازندران انجام نشد

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین‌زادگان صبح امروز در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی مازندران با بیان اینکه معدن مناسب در استان مازندران نداریم و با اعلام اینکه مطالعات مناسبی در حوزه معدن استان مازندران انجام نشده است، اظهار کرد: مقرر شد از طریق امکانات هوایی ظرفیت‌های معدنی استان را شناسایی کنیم.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه معادن مس مناسبی در مازندران داریم که برای شناسایی این ظرفیت‌های ورود پیدا نکردیم، گفت: تنها ظرفیت معدنی شناسایی شدن استان فلورین، ذغال سنگ و شن و ماسه است.

 

وی خاطر نشان کرد: مشکلات برای شناسایی ظرفیت معدن ممکن است دلایل مختلف داشته باشد که باید در این حوزه وورد پیدا کنیم و نسبت به احصاء ظرفیت اقدام کنیم.

 

حسین‌زادگان با اشاره به مشکلاتی که واحدهای تولیدی دارند، افزود: تعدادی از واحدهای تولیدی در استان که آمار و ارقام آن متفاوت است در تصاحب بانک‌ها قرار گرفته است که در حال حاضر اعلام شده 130 واحد تولیدی به تملک بانک‌ها در آمده است.

 

وی ادامه داد: برخی از واحدهای تولیدی استان مازندران ممکن است با ظرفیت مناسب کار نکنند که باید تلاش کنیم با تامین افزایش سرمایه در گردش ظرفیت تولید این واحدها ارتقاء پیدا کند.

 

استاندار مازندران با اشاره به هدف‌گذاری 3 میلیارد دلاری برای صادرات توسط استاندار سابق، بیان کرد: در این جلسات باید مشکلات را بررسی کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی موانع را به ما اعلام کند و برای رفع آن اقدام مناسب انجام دهیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.