.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار سابق ساری و معاون وزیر راه و شهرسازی در مصلی مرکز استان ؛
عبوری : در 85 سال تنها 12 پارک در ساری ساخته شد اما در 7 سال اخیر 18 پارک و بوستان جدید احداث شد/ 450 میلیارد تومان از 620 میلیارد تومان بودجه شهرداری ساری در سال گذشته از اعتبارات ملی بود
شمال نیوز : عبوری با بیان اینکه برخی ادعا داشته افزایش بودجه شهرداری ساری فشار بر مردم شهر است که اذعان اشتباهی بوده است، افزود: 450 میلیارد تومان از 620 میلیارد تومان بودجه شهرداری ساری در سال گذشته از اعتبارات ملی بوده و قصد فشاری به اهالی شهر با تنظیم بودجه‌ها نداشتیم.....
عبوری : در 85 سال تنها 12 پارک در ساری ساخته شد اما در 7 سال اخیر 18 پارک و بوستان جدید احداث شد/  450 میلیارد تومان از 620 میلیارد تومان بودجه شهرداری ساری در سال گذشته از اعتبارات ملی بود

شمال نیوز:  معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای اصولی مدیریت آب‌های سطحی در مرکز مازندران، گفت: سیلاب فروردین ۹۸ در ساری مدیریت شد.

به گزارش شمال نیوز، ، مهدی عبوری در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با اشاره به اینکه کهن شهر ساری باید همچنان در مسیر توسعه پایدار و متوازن قرار گیرد، اظهار داشت: رهنمودهای شهروندان ساروی در 82 ماه خدمت بنده در شهرداری ساری سبب شد تا بنده در آینده نیز از طریق مشاوره مردم امورات مرکز استان را به سرانجام می‌رسانیم.

وی افزود: مسیر توسعه و پیشرفت ساری با تقویت حرکت عملگرایی و توسعه گردشگری به عنوان هدف اصلی و مشخص دوباره جان گرفت.

شهردار سابق ساری با اشاره به اینکه خدمات متعدد فرهنگی و اجتماعی در مرکز مازندران صورت گرفته است، تصریح کرد: در ابتدای حضور ما در شهرداری ساری عده ای اعتقاد داشته که صرفا شهرداری اقدام روبنایی دارند ولی با بیان عملکرد می‌توان بگویم که بیش از 10 روگذر، زیرگذر و میدان در سطح شهر ساری افتتاح شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پروژه‌های بزرگ و کوچک یکی پس از دیگری در شهر ساری اجرا و بهره‌برداری شده است، افزود: نخستین تونل شهری مازندران در شهر ساری به نام شهید مصطفی علمدار احداث شده است.

عبوری با بیان اینکه بازگشایی خیابان‌هایی که سالها مانده بود در مدت هفت سال گذشته در مدیریت شهری ساری جدی گرفته شده و به مرحله اجرایی شدن رسیده است، گفت: فازهای نخست و دوم میانگذر شمالی و سی متری شهیدان شمشیربند در دوران مدیریت شهرداری ساری اجرایی شده است.

شهردار سابق ساری با اعلام اینکه بازگشایی سه کیلومتر محور ادامه کمربندی سه راه جویبار تا کمربندی شمالی پس از 40 سال اجرایی شده است، گفت: بخشی از خدمات زیربنایی مهمی در شهرداری مرکز مازندران با هدف تردد آسان و کنترل ترافیک صورت گرفته است.

وی از احداث 15 دوربرگردان استاندارد درون شهری در اکثر نقاط حادثه‌خیز مازندران، گفت: نیروگاه بزرگ زباله‌سوز ساری با هدف رفع دغدغه‌های مردم شهرستان ساری اجرایی و بالغ بر 300 میلیارد تومان هزینه تکمیل این نیروگاه برآورد شده است و تمام تلاش خود را به کار بسته تا هزینه‌های گزاف را از طریق اعتبار ملی دریافت کنیم و نیروگاه زباله‌سوز تبلور این اراده است.

شهردار سابق ساری با بیان اینکه در احداث فضای سبز و توجه به افزایش سرانه فضای سبز گام‌های اساسی در شهر ساری صورت گرفته است، افزود: قریب به 92 سال از عمر شهرداری ساری می‌گذرد که از سال 1306 تا 1391 بالغ بر 12 پارک در ساری احداث شده است و در طول هفت سال گذشته بالغ بر 18 پارک و بوستان در مرکز مازندران بنا شده که سرانه فضای سبز از 1.3 متر به 5.8 متر مربع برای هر شهروند ساروی افزایش یافته است.

عبوری با اعلام اینکه دو پارک جنگلی شهید زارع و سکوتپه ساری نیز به شهرداری ساری الحاق شده است، گفت: پارک‌های بزرگ ملل و ولایت فضایی را برای تفریح، سلامت و تفرج ساروی‌ها مبدل شده است. بوستان ولایت پس از 40 سال دغدغه با نظر مقام معظم رهبری اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه بوستان بزرگ بانوان ظرف دو هفته آینده به بهره برداری می‌رسد، افزود: امکانات تفریحی و ورزشی برای بانوان شهر ساری در این بوستان بزرگ در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه بوستان‌های ساری در غرب، مرکز و جنوب شهر ساری برای همه آحاد مردم احداث شده است، گفت: احداث سراهای تداوم در محلات برای کاهش طلاق، اعتیاد، آموزش همسرداری، خانه‌داری و فعالیت صنایع دستی برای توانمندسازی بانوان، راه اندازی و احداث گرمخانه گوشه ای از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در شهر ساری بوده است تا کارتن خواب و بی خانمانی در سطح شهر بخوابد.

عبوری با بیان اینکه 50 کیلومتر کانال بتنی، باکسی و کاروگیت در هفت سال گذشته در سطح شهر ساری صورت گرفته است، گفت: بهسازی و آسفالت 10 کیلومتر کانال جدید با هدف توسعه متوازن و رفاه عمومی در سطح شهر ساری صورت گرفته است. ساری با بارندگی کمتر از 20 میلی‌متر غرق در آب بوده و با احداث کانال هدایت آبهای سطحی، مشکل سیلاب در شهر ساری رفع شده است.

وی با اشاره به بارندگی سیل آسا در سطح کشور و استان طی فروردین 98، گفت: 851 متر بر ثانیه آب وارد رودخانه تجن شده و یک متر از این شهر دچار آبگرفتگی و آب ماندگی نشده است که نتیجه تلاش خادمان شهرداری و شورای شهر ساری بوده است.

عبوری با بیان اینکه رودخانه تجن ساری به ارتفاع 5 متر و عرض 150 متر با بیش از 40 هزار سرویس کامیون لای برداری شده است و مقاومت‌های بسیاری از سوی برخی دستگاه‌های اجرایی شده است، تصریح کرد: اگر این اقدام توسط شهرداری صورت نگرفته بود، ساری در سیلاب نوروز 98 زیرآب رفته بود.

شهردار پیشین ساری با اعلام اینکه اعتبارات شهرداری از 79 میلیارد تومان سال 91 به 790 میلیارد تومان در سال 98 رسیده است، تصریح کرد: در هفت سال اخیر وضعیت اقتصادی کشور دچار تلاطم بوده ولی در این مدت 100 درصد بودجه پیش ‌بینی شده محقق و از متمم بودجه استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه برخی ادعا داشته افزایش بودجه شهرداری ساری فشار بر مردم شهر است که اذعان اشتباهی بوده است، افزود: 450 میلیارد تومان از 620 میلیارد تومان بودجه شهرداری ساری در سال گذشته از اعتبارات ملی بوده و قصد فشاری به اهالی شهر با تنظیم بودجه‌ها نداشتیم.

عبوری با اعلام اینکه در سال 98 همانند سالهای قبل شاهد جذب 100 درصدی اعتبارات شهرداری خواهیم بود، تصریح کرد: جراحی در بافت فرسوده شهر ساری از دیگر برنامه‌های دیگر مدیریت شهری ساری بوده است.

شهردار سابق ساری با بیان اینکه فاز سوم میدان ابن شهرآشوب در سالجاری افتتاح می‌شود، گفت: تعریض و بازگشایی خیابان بزرگ امامزاده عباس (ع) ساری از دغدغه مردم مرکز استان بوده که اکنون اجرایی شده و آن محله به بلوار زیبا شده و مسجد آن منطقه نیز باید احداث شود.

وی با اعلام اینکه اتفاق ناگواری تابستان سال گذشته سبب آتش‌سوزی مسجد جامع ساری شده است، افزود: از مجاهدت همکاران آتش نشان شهرداری ساری برای اطفا حریق مسجد جامع ساری تقدیر می‌شود.

عبوری با اشاره به اینکه مسجد جامع ساری در هفته‌های آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، تصریح کرد: غیر از شهرداری هیچ از دستگاه‌های متولی که قول بازسازی داده به میدان نیامدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی از توسعه اپرون فرودگاه ساری و طرح تاکسی فرودگاه را فرودگاه‌های مازندران و استان‌های شمالی خبر داد و گفت: توسعه آی ال اس را در فرودگاه‌های استان با هدف کاهش کنسلی پروازها را در برنامه داریم.

وی با بیان اینکه احداث اسکله مجزا بخش خصوصی را در ساحل فرح آباد ساری با همکاری سازمان بنادر برنامه داریم، تصریح کرد: توسعه بنادر شمالی ایران در برنامه وزارت راه و شهرسازی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 ارديبهشت 1398
تو راست میگی سال 94 به دستور خود شما چند تا از خیابانهای سطح شهر ساری را اسفالت نمودم .چهار سال گذشت .زندگی ما نابود شد .همه خانواده من مریض شدن .از کل مبلغ یکصد و شصت میلیون تومان کل دریافتی که شما بهم پرداخت کردید بیست و هشت میلیون تومان است.ایا این جای انصاف است .
نا شناس 27 ارديبهشت 1398
من بعنوان یک مازندران به وجود چنین مدیری توانمند افتخار می کنم
آقای دکتر عبوری یک زحمتی هم برای شما دارم این همه مسئولین مازندرانی آمدند و رفتند ولی برای جاده مازندران به سمنان هیچ کار مفیدی انجام ندادند امیدوارم که در سخنرانی بعد شما بهره برداری از تعریض این مسیر را هم بشنویم البته من بهشهری هستم و در دامغان تحصیل می کنم و این مسیر بسیار خطرناک است و بنحوی وحشتناک است
آقای دکتر شایستگی و لیاقت شما برای شرق تا غرب این استان برای همه روشن است همه نمایندگان و مسئولین بدانند که عملکرد آنها برای ما ملاک است نه قیافه و سبقه سیاسی و یا صندلی و ....
یا حق 27 ارديبهشت 1398
«450 میلیارد تومان از 620 میلیارد تومان بودجه شهرداری ساری در سال گذشته از اعتبارات ملی بوده » به به!! 450 از 620 میلیارد بودجه سال 97 شهرداری ساری از اعتبارات ملی!! اگر جذب این همه اعتبارات ملی قانونی بود آفرین به عبوری و خاک بر سر مسئولان کلان شهر بابل!! وقت جذب بودجه های ملی، حتما مسئولان بابل اعم از نمایندگان ، فرماندار، شورای شهر و ... سرگرم لابی و بازی سیاسی و بستن چهارراهها و انتخاب شهرداران بی تجربه و تنظیم نامه ها بر اساس حروف الفبا و تعداد آرای نماینده!!! و .. بودند و اگر جذب این همه اعتبار غیر قانونی بود وای به حال دستگاههای نظارتی و بازرسی استان...
نا شناس 27 ارديبهشت 1398
اين طور كه معلومه ايشان معاون وزير راه و شهر سازي در امور شهر ساري مي باشند
تقی 27 ارديبهشت 1398
حاج مهدی عزیز بعنوان یک بابلی دوستت دارم .نه از بابت معاون وزیر بودنت .بخاطر ریسکهای بزرگی که در مدیریت خودت میکنی هر جا هستی موفق باشی
کیوان 27 ارديبهشت 1398
جناب معاون وزیر ایا شهر به اندازه درامد حاصله دردوران مدیریت شما کارشده،،،،،،چقدر درامد داشتید وچه اندازه کارشده لطفا همکاران قبل شما درشهرداری هستن اطلاع رسانی بکنن،،،چقدر درامد،،،،چه اندازه کار

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.