.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کارت زرد نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش درباره رشد بی‌رویه آموزشگاه‌های علمی آزاد و کتاب‌های کمک‌آموزشی قانع نشدند.
کارت زرد نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش

سیده فاطمه ذوالقدر در نشست علنی نوبت عصر سه‌شنبه، 24 اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی، از پاسخ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش درباره رشد بی‌رویه آموزشگاه‌های علمی آزاد و کتاب‌های کمک‌آموزشی با 93 رأی موافق، 114 رأی مخالف و بدون رأی ممتنع از مجموع 209 نماینده حاضر در جلسه قانع نشدند.

به گزارش تسنیم سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات متن سؤال نماینده سؤال‌کننده را به‌شرح زیر قرائت کرد:

با توجه به رشد بی‌رویه آموزشگاه‌های علمی آزاد و کتاب‌های کمک‌آموزشی که حداقل استانداردهای لازم را ندارند و به‌گفته جنابعالی این موضوع، برنامه‌های درسی آموزش و پرورش را تهدید می‌کنند، چه اقداماتی برای جلوگیری از این تهدیدها و همچنین هدایت آموزش و پرورش در مسیر درست آن و حذف مافیای کنکور صورت پذیرفته است؟

نتیجه بررسی:

در اجرای ماده (207) آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، سؤال فوق در جلسه رسمی مورخ 1397/11/8 کمیسیون با حضور 19 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون، نماینده محترم سؤال کننده و وزیر محترم مطرح و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال‌کننده از پاسخ‌های ارائه‌شده وزیر آموزش و پرورش، کمیسیون قلمروی سؤال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (3) ماده (207) آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سؤال جهت اعلام وصول در اولین جلسه ارسال می‌گردد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.