.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اندراحوالات جلالی و دستیارش/یا من بازی یا بازی به‌هم!
این کارها نه در شأن باشگاه نساجی است و نه جلالی و همراهانش؛ پرواضح است که داستان نساجی با جلالی به انتهای خودش رسیده اما دلیل این همه شلوغ‌کاری‌، نکته نامشخص و مبهم این ماجراست.

به گزارش شمال نیوز، «حسین مسگرساروی، ساکت الهامی، مهدی پاشازاده، داود مهابادی، جواد نکونام و سرانجام مجید جلالی»؛ این لیست مربیانی است که در زمان مالکیت فرهاد صنیعی‌فر در باشگاه نساجی مازندران بر روی نیمکت داغ این تیم نشستند، در کنار هر کدام از این سرمربیان افراد شناخته‌شده‌ای هم به‌عنوان دستیار حضور داشتند که می‌توان از فرید یعقوب‌نیا، علی آذری، مجید بصیرت، مهدی هاشمی‌نسب، حمیدرضا رجبی، کیانوش رحمتی و حمید مطهری نام برد.

 

به‌جز جلالی که همچنان سمت سرمربی‌گری نساجی به‌نام اوست، بقیه مربیان به‌دلایل مختلف از تیم نساجی کنار رفتند و باشگاه نساجی هم با حفظ حرمت این مربیان از بیان دلایل قطع همکاری خودداری کرد و عموماً با بیان بیانیه تشکر، از پایان همکاری با مربی وقت خبر داد.

 

اما داستان جلالی و کادر او فرق می‌کند، مربی‌ای که به آقامعلم شهره است، به‌جای تمرکز بر امور فنی، زمان زیادی را در فضای مجازی سپری می‌کند و به کامنت‌گذاری در صفحات عمومی و خصوصی مشغول است و گاهاً اسرار درون تیم را در اینستاگرام علنی می‌کند.

 

حمید مطهری هم به مُهره تهاجمی جلالی تبدیل شده و روزی چند وعده به مصاحبه علیه فرهاد صنیعی‌فر (مالک و رئیس هیأت مدیره باشگاه نساجی مازندران) و تمجید از رضا حدادیان (مالک و نایب‌رئیس هیأت مدیره باشگاه نساجی مازندران) مشغول است.

 

مطهری حتی اخراج خود را نمی‌پذیرد و اخراجش را منوط به نظر جلالی می‌داند، انگار هنوز نمی‌داند با نساجی قرارداد بسته و نه شخص جلالی! هنگام دریافت حقوق و مطالبات طرف حسابش باشگاه نساجی است اما هنگام اخراج نظر جلالی شرط است!

 

دستور صنیعی‌فر را نمی‌پذیرد و با حدادیان تماس می‌گیرد تا شاید بتواند با حساس کردن حدادیان برای خودش زمان بخرد، کارهایی که در خوش‌بینانه‌ترین حالت می‌توان در مورد آن از این عبارت استفاده کرد: «یا من بازی یا بازی به‌هم!»

 

این کارها نه در شأن باشگاه نساجی است و نه جلالی و همراهانش؛ پرواضح است که داستان نساجی با جلالی به انتهای خودش رسیده اما دلیل این همه شلوغ‌کاری‌، نکته نامشخص و مبهم این ماجراست.

 

اگر نساجی این قدر بد است، آقای جلالی می‌تواند از کامنت گذاشتن تا نیمه‌های شب دست بردارد و در حمایت از مطهری یا کوچکزاده استعفا دهد.

 

مگر اینکه با شعله‌ور کردن آتش فرونشسته اختلاف بین مالکان، در صدد بافتن کلاه از این نمد برای خودش باشد و بخواهد به هر ترتیب ممکن شانس ماندن برای فصل آینده را داشته باشد که البته بعید است.

 

ای کاش کسانی که تا ریال آخر قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، بیش از این ذهن هواداران نساجی را مشوش نکنند و به شکلی متمدنانه به این نیم‌فصل همکاری خاتمه دهند.

 

از سوی دیگر امیدواریم صنیعی‌فر با درس گرفتن از این ماجراها، برای انتخاب‌های دیگر خود باتجربه‌تر عمل کند و اجازه ندهد آبرو و اعتبار خودش و نساجی بازیچه عده‌ای سودجو شود./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.