.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک تصادف در میاندرود ۵ مصدوم و یک کشته داشت
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و ۵ مصدوم در شهرستان میاندرود خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی اظهار داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع حادثه رانندگی در محور ورکلای شهرستان "میاندرود"، بلافاصله مأموران پاسگاه انتظامی "گهرباران" به محل حادثه اعزام شدند.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد یک خودروی چری با یک سواری پراید با ۶ سرنشین شامل ۴ زن، یک مرد و یک کودک به وقوع پیوست، خودروی پراید از مسیر خود منحرف و به داخل کانال آب کنار جاده سقوط کرد.

 

سرهنگ تقدیسی، تصریح کرد: تمامی سرنشینان خودروی پراید مجروح و با حضور عوامل امداد و نجات جاده‌ای به بیمارستان منتقل شدند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از سرنشینان خودروی پراید به علت شدت جراحات و صدمات وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت، خاطرنشان کرد: علت تامه این حادثه‌ها توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه با بیان اینکه تفاوت رانندگی شتابزده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله بین مرگ و زندگی یا نقص عضو و سلامتی است، پایبندی، قانون مداری، توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و همکاری و همراهی مردم با پلیس را از مهمترین راه‌های کاهش تصادفات و حوادث رانندگی برشمرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.