.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از رکود چندین ماهه ؛
پرونده ایجاد منطقه آزاد تجاری مازندران دوباره به جریان افتاد
شمال نیوز : در حالی خبر تصویب سه منطقه از مازندران ، به عنوان مناطق آزاد استان منتشر شده است که پیش از این با ررکودی چندی ماهه مواجه بوده است.....
پرونده ایجاد منطقه آزاد تجاری مازندران دوباره  به جریان افتاد

شمال نیوز : در حالی خبر تصویب سه منطقه از مازندران ، به عنوان مناطق آزاد استان منتشر شده است که پیش از این با ررکودی چندی ماهه مواجه بوده است.

به گزارش شمال نیوز، عباس مهدوی مدیر روابط عمومی استانداری مازندران گفت: در کارگروه تخصصی دبیرخانه مناطق آزاد کشور که دقایقی قبل تشکیل شد طرح پیشنهادی استانداری مازندران در خصوص ایجاد منطقه آزاد مازندران در سه بندر امیرآباد، فریدونکنار و نوشهر به تصویب رسید.

 

وی افزود: با توجه به سیاست‌های دولت و بر اساس موقعیت ویژه‌ای که مازندران دارد، سه منطقه پیشنهادی استانداری با مرکزیت بنادر امیرآباد بهشهر، فریدونکنار و نوشهر با رعایت شاخص‌های ایجاد منطقه آزاد تجاری مورد بررسی و مطالعه کارشناسی دقیق قرار گرفت و امروز به تصویب رسید.

 

مهدوی گفت: ایجاد منطقه آزاد در استان مازندران از دغدغه‌های مهم مردم و مسئولان در رسیدن به توسعه اقتصادی استان بود که به شکر خدا امروز مراحل اجرایی آن آغاز شد.

 

مدیر روابط عمومی استانداری مازندران با بیان اینکه هر سه منطقه مستعد و دارای زیرساخت‌های مناسب برای دستیابی به این هدف هستند، افزود: منتظر ابلاغ این تصمیم از سوی دبیرخانه مناطق آزاد هستیم تا فرایند اجرایی آن نیز آغاز شود.

 

وی با بیان اینکه این نشست همچنان در حال برگزاری است، افزود: جزئیات دقیق این خبر بزودی اطلاع رسانی می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مازندران 24 ارديبهشت 1398
همه میدونیم تنها بندر شایسته بندر امیر اباده بزرگ ترین بندر شمال کشور و با اختلاف در استان اوله بازم خداروشکر هر سه بندر انتخاب شدن تا بعضی اقایون نگن اگه ازاد نشه جدا میشیم اگه فلان نشه جدا میشیم ماشالا هرچی میشه قهر میکنن میگن جدا میشیم/شمال نیوز خواهشا درج کن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.