.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گزارش فرماندار از روند بازسازی آثار تخریبی سیل اخیر در قائم‌شهر
فرماندار قائم‌شهر گفت: کار ساخت پل بالارستم در مراحل آخر کار قرار دارد و اداره راه در حال حاضر روی دیوارهای برگشتی آن کار می‌کند و امیدواریم بتوانیم برای هفته آینده از روی پل عبور کنیم و مشکلات مردم منطقه حل شود.

به گزارش شمال نیوز، سیل اخیر در استان مازندران خرابی‌های زیادی به‌دنبال داشت و آثار آن در برخی از نقاط همچنان باقی است، برآورد خسارت سیل در شهرستان قائم‌شهر، ۸۰ میلیارد تومان بوده که بیشتر مربوط به ابنیه، تأسیسات، مزارع کشاورزی و آب‌گرفتگی منازل مسکونی بوده است.

 

فرماندار قائم‌شهربه روند بازسازی پل بالارستم که در سیل اخیر تخریب شد اشاره کرد و گفت: کار ساخت این پل در مراحل آخر کار قرار دارد و اداره راه در حال حاضر روی دیوارهای برگشتی آن کار می‌کند و امیدواریم بتوانیم برای هفته آینده از روی پل عبور کنیم و مشکلات مردم منطقه حل شود.

 

مهدی محمدی افزود: فردا به اتفاق مدیرکل راهداری بازدید کارشناسی از پل تلارپشت را انجام می‌دهیم و آن مسئله هم حل است و بقیه خسارت‌ها مربوط به جاده‌های بین مزارع بود که با مشارکت ما و اهالی تا حدودی برطرف شد و جاهایی که راه ارتباطی قطع بود، با گذاشتن لوله و ریختن مخروط متصل شد.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه در سیل اخیر به زندگی مسکونی مردم آسیب نرسید و بیشتر خسارت‌ها مربوط به مزارع شالیزاری و باغی بود.

 

فرماندار قائم‌شهر با بیان اینکه در روند بازسازی آثار تخریبی سیل اخیر یک کار ما نیمه‌کار ماند، اضافه کرد: در ابتدای مدخل ورودی روستای شهرودکلا رانش زمین اتفاق افتاد و بسیج سازندگی راه جایگزینی برای مردم منطقه ایجاد کرد؛ راه اصلی چندماهی بسته می‌شود تا عملیات بازسازی آن انجام شود.

 

محمدی ادامه داد: ۳ پل روی رودخانه تلار قرار دارد و کارهای اساسی همچون ساماندهی رودخانه انجام می‌شود تا دوباره دچار تهدید نشوند.

 

وی در پایان گفت: میزان خسارات وارد شده به مزارع باغی و شالیزاری مردم در قائم‌شهر توسط جهادکشاورزی برآورد و فرم آن تکمیل شد تا بزودی کارهای آن انجام شود.

 

به گزارش فارس، مدیر جهادکشاورزی قائم‌شهر خسارات وارده سیل به بخش کشاورزی را حدود ۴۶ میلیارد و ۶۰۷ میلیون تومان اعلام کرد که از این رقم، بیش از ۷ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان خسارت، مربوط به راه روستایی و بین مزارع بوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.