.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجی و حاشیه در دقیقه نود + حمله شدید باشگاه به جلالی و مطهری؛
مطهری : صنیعی‌فر همه کار کرد تا نساجی نتیجه نگیرد/ متاسفم که او در فوتبال حضور دارد / صنیعی‌فر:آقای جلالی اگر مشکلات زیاد است چرا دنبال ماندن هستید؟/قرارداد بعضی‌ها تمدید نمی‌شود!
شمال نیوز: در حالی که لیگ برتر در دقیقه نود قرار دارد که نساج ها گرفتار حواشی شدند و این پایان خوشی را در اولین حضور در لیگ برتر برای این تیم ریشه دار و پر هوادار رقم نخواند زد .....
مطهری : صنیعی‌فر همه کار کرد تا نساجی نتیجه نگیرد/ متاسفم که او در فوتبال حضور دارد / صنیعی‌فر:آقای جلالی اگر مشکلات زیاد است چرا دنبال ماندن هستید؟/قرارداد بعضی‌ها تمدید نمی‌شود!

شمال نیوز: در حالی که لیگ برتر در دقیقه نود قرار دارد که نساج ها گرفتار حواشی شدند و این پایان خوشی را در اولین حضور در لیگ برتر برای این تیم ریشه دار و پر هوادار رقم نخواند زد .


مطهری: صنیعی‌فر همه کار کرد تا نساجی نتیجه نگیرد/ متاسفم که او در فوتبال حضور دارد

 

مربی تیم فوتبال نساجی به اظهارات مالک این باشگاه واکنش نشان داد.

 

مطهری: صنیعی‌فر همه کار کرد تا نساجی نتیجه نگیرد/ متاسفم که او در فوتبال حضور دارد

 

حمید مطهری در گفت‌وگویی، در خصوص اظهارات صنعی‌فر مالک باشگاه نساجی که امروز در مصاحبه‌ای علیه او صحبت‌هایی کرده بود، گفت: او مصاحبه کرده و گفته که مطهری حرف می‌زند و نباید حرف بزند اما من به او می‌گویم که اگر حرفی می‌زنم به عنوان مربی حرف‌های فنی می‌زنم و یکی به من بگوید اگر من حرف نزنم چه کسی صحبت کند؟ حالا که او این صحبت‌ها را انجام داده من هم حرف‌های غیرفنی می‌زنم. صنیعی‌فر به عنوان مالک باشگاه هر کاری می‌کند تا نساجی نتیجه نگیرد و در یک ماه اخیر کارهای زیادی انجام داد.

 

وی ادامه داد: او بارها تلفنی به ما گفت که عباس‌زاده را از تیم اخراج کنید اما این مسئله به صنیعی‌فر ربطی ندارد. چرا که استفاده از بازیکنان در حیطه اختیار کادر فنی است و به مالک باشگاه این مسائل ربطی ندارد. عباس‌زاده مصدوم بود و از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار نداشت اما در این چند وقت وضعیت او بهتر شد و ما در چند بازی از او استفاده کردیم. او حتی به یکی از مربیان گفته بود که چرا از عباس‌زاده استفاده می‌کنید؟! البته او جرات ندارد به من و آقای جلالی این حرف‌ها را بگوید و به همین دلیل به یکی از مربیان این حرف را زده بود. برای من سؤال است که جایگاه مالک در فوتبال ایران چطور تعریف شده که او به خودش اجازه می‌دهد چنین درخواست‌هایی داشته باشد؟ او اگر با عباس‌‌زاده مشکل شخصی دارد به خودش مربوط است و به او ربطی ندارد که ما عباس‌زاده را اخراج می‌کنیم یا نه.

 

مربی تیم نساجی در ادامه تصریح کرد: ما سه باخت آوردیم که در همه این سه باخت صنیعی‌فر تاثیرگذار بود. شب قبل از بازی مهم با استقلال او ناگهان اعلام کرد که دیگر قصد تیم‌داری ندارد و برای ما سؤال است که چرا باید شب بازی با استقلال این حرف‌ها را بزند و این در حالی است که همه می‌گویند او استقلالی است. نکته جالب اینجاست که پیراهن ما برای بازی با استقلال قرار بود قرمز باشد که وی در اقدامی عجیب پیراهن بازی را به رنگ سفید تغییر داد!این مسئله تمرکز بازیکنان ما را به هم ریخت و نمی‌دانید که در تیم ما چه بل و بشویی شد به طوری که با هزار مکافات توانستیم بازیکنان را برای بازی با استقلال جمع کنیم اما تمرکز تیم به هم ریخت و به نظرم این کار کاملا هدفمند بود چرا که دقیقا شب قبل از بازی با استقلال این اتفاق رخ داد. قبل از بازی با نفت آبادان هم صنیعی‌فر اعلام کرد که کادر فنی فصل آینده ما مشخص نیست. آیا تو حرفه‌ای هستی که این حرف‌ها را می‌زنی! همین صحبت‌های غیرحرفه‌ای باعث شد تا ذهن همه ما قبل از بازی با نفت آبادان درگیر مسائل غیرفنی شود و بازیکنان هم حس می‌کردند بلاتکلیف هستند. مقابل نفت آبادان با همه تلاش‌هایی که کردیم شکست خوردیم. برای بار سوم هم زمانی که می‌خواستیم با سپیدرود بازی کنیم آقایان همه کار کردند تا نساجی ببازد.

 

مطهری افزود: ما روز شنبه باید با سپیدرود بازی می‌کردیم و باید روز پنجشنبه هم به مصاف پیکان برویم و وقتی یک تیم در 5 روز دو بازی سنگین دارد به همین دلیل ترجیح دادیم که با هواپیما به رشت برویم تا بازیکنان کمتر خسته شوند. البته ما چون در قائم‌شهر تمرین نمی‌کنیم و تمرینات ما در تهران انجام می‌شود حتی وقتی میزبان هم هستیم باید به مسافرت برویم. ما اعلام کردیم که برای سفر به رشت بهتر است بلیت هواپیما بگیرند تا بازیکنان خسته نشوند اما آقایان چون فنی نیستند این مسائل را نمی‌فهمند. ما خواستار سفر با هواپیما شدیم اما آقایان کلی مصاحبه کردند و جو به راه انداختند هر چند که در نهایت وضعیت پرواز ما هم آنگونه شد که همه متوجه شدند. ما حتی در پیکان هم که بودیم با پرواز به رشت می‌رفتیم و کار شاقی انجام ندادند. او از امکانات صحبت می‌کند و می‌گوید بهترین هتل‌ها را گرفتیم. اولا که وظیفه شماست بهترین هتل‌ها را بگیرید دوما هم شما در نیم فصل اول هتل‌های خوب گرفتید اما در نیم فصل دوم هتل خوب کجا بود؟ متاسفانه صنیعی‌فر بلد نیست با بازیکن و مربی حرف بزند، او هنوز از من کینه دارد چرا که من در جلسه اولی که با هم داشتیم حرف حق زدم و او از من کینه به دل گرفت.او حتی قرارداد من را امضا نمی‌کرد چون از من کینه داشت و من هم 4 روز سر تمرینات نرفتم چون می‌دانستم او آدم حرفه‌ای نیست ولی به خاطر آقای جلالی در نساجی حاضر شدم.

 

وی تصریح کرد: او گفته من مصاحبه می‌کنم و حرف می‌زنم اما شما از مربیان و بازیکنان بپرسید که من چقدر در زمین کار می‌کنم چرا که آنها بهترین شاهد هستند و می‌توانند در خصوص وضعیت کار کردن من حرف بزنند. صنیعی‌فر در نیم فصل اول 50 درصد به بازیکنان پول داد که رقم خوبی است اما در نیم فصل دوم فقط 10درصد به بازیکنان پول داد که همین 10 درصد را هم به حامد لک و محمد عباس‌زاده نداد. او این کارها را انجام می‌دهد تا بین بازیکنان تفرقه بیندازد. زمانی که ما به نساجی آمدیم یک هفته تا شروع مسابقه زمان باقی مانده بود و بازیکنان سر تمرین نمی‌آمدند. آنها می‌گفتند که در قرارداد ما دست برده شده و آقایان باید بگویند چرا با بازیکنان و مربیان‌شان صادق نبودند. اکثر بازیکنان از ترس پول گرفتن حرف نمی‌زنند اما باید مشخص شود که چه کسانی در قرارداد بازیکنان دست بردند. درباره زمین تمرین هم باید بگویم که شما از بازیکنان بپرسید چند بار ما را به ورزشگاه کارگران راه ندادند. آقای سیف‌الله پور مسئول آنجا به خاطر لطفی که به من داشت دوباره اجازه تمرین به ما داد اما خیلی از مواقع اجازه تمرین نداشتیم حتی بازیکنان به خاطر لباس تمرین هم مشکل داشتند.

 

مطهری ادامه داد: او گفته ما سعی می‌کنیم در نساجی بمانیم اما من به او می‌گویم من در شروع کار هم به نساجی نیامدم. ما با طرفداران نساجی مشکلی نداریم و اتفاقا آنها را خونگرم، فوتبال فهم و پرشور می‌دانیم. آنها هم از نساجی و این کادر فنی حمایت خیلی خوبی می‌کنند و همین مسئله باعث ناراحتی آقایان شده است چرا که تماشاگران نساجی مجید جلالی و کادرش را می‌خواهند اما برخی آقایان کارهایی می‌کنند که نساجی نتیجه نگیرد. آقای صنیعی‌فر! رفتار و صحبت‌های شما با هم متناقض‌ است و هیچ صداقتی در صحبت‌های شما ندیدم. تا کی می‌خواهید سیاه کاری کنید؟ شما مقابل تماشاگران یک جور صحبت می‌کنید و از طرف دیگر در درون تیم مشکل می‌سازید تا تیم ضربه بخورد. این آقا قبل از بازی با سپیدرود که بازی حساسی هم بود به سرپرست تیم نامه‌ای می‌دهد و کادر فنی را 10 درصد و بازیکنان را 5 درصد جریمه می‌کند. آن هم درست قبل از بازی به این مهمی و این مسئله تمرکز همه ما را به هم ریخت. همه می‌دانند امتیازگیری در نیم فصل دوم چه کار سختی است اما ما در همان ابتدا قول دادیم که تیم را حفظ کنیم و اگر شرایط خوبی رقم خورد جایگاه خوبی به دست بیاوریم که الان به این دو مهم رسیدیم و حتی اگر پیکان را ببریم می‌توانیم در جدول یک رقمی شویم. هر مربی که به اینجا می‌آید با این آقا به مشکل می‌خورد چون این آقا حرفه‌ای نیست. شما می‌توانید از جواد نکونام در این باره سؤال بپرسید. صنیعی‌فر برای تیم مشکل‌سازی می‌کند اما حدادیان دیگر مالک نساجی همه تلاشش را می‌کند تا در تیم آرامش فراهم شود. صنیعی‌فر فقط برای نساجی حاشیه‌سازی می‌کند و حالا که خیالشان از ماندن تیم راحت شده هیچ کاری برای تیم انجام نمی‌دهند و متاسفم که صنیعی‌فر به عنوان مالک در این باشگاه کار می‌کند.

 

مربی تیم نساجی افزود: ما یک بازی مهم و حیثیتی را از سپیدرود بردیم اما در رختکن تیم به جای اینکه همه خوشحال باشند بازیکنان همگی ناراحت بودند و زانوی غم بغل کردند. چراکه نگران پول‌هایشان هستند و می‌دانند که صنیعی‌فر به قراردادها پایبند نیست. ما یک بازی مهم را بردیم اما کسی از ما حمایت نکرد. صنیعی‌فر غیرحرفه‌ای است و متاسفم برای خودم که جایی کار می‌کنم که صنیعی‌فر مالک آن است. شاید خیلی‌ها ناراحت باشند که جایی کار می‌کنند که صنیعی‌فر مالک آنجاست اما او رفتار و گفتار متناقضی دارد و باید برای این فوتبال هم متاسف هستم که امثال صنیعی‌فر در آن به عنوان مالک حضور دارند. برای هواداران نساجی ناراحتم چرا که آنها این مسائل را نمی‌دانند و من تنها بخش کوچکی از آن را گفتم هر چند که اهداف این آقایان غیرفوتبالی است و برای خدمت به فوتبال اینجا نیستند. همین حالا گروه تدارکات ما چند ماه است پول نگرفته و روزی نیست که این بنده‌های خدا به دنبال پول نباشند. در این 30 سالی که در فوتبال هستم زحمتکشتر از تدارکات، کادر پزشکی وماساژ ندیدم اما این عزیزان به جای اینکه تمرکزشان  روی فوتبال باشد هر روز به دنبال حل مشکلات مالی هستند. هواداران نساجی از بهترین هواداران فوتبال در ایران هستند و ما رابطه خیلی خوبی با آنها داریم اما متاسفانه آنها خیلی از واقعیت‌ها را نمی‌دانند و من تنها بخشی از این مشکلات را گفتم.


صنیعی‌فر:آقای جلالی اگر مشکلات زیاد است چرا دنبال ماندن هستید؟/قرارداد بعضی‌ها تمدید نمی‌شود!

 

مالک باشگاه نساجی مازندران، گفت:مگر آقایان نمی‌گویند مشکلات زیاد است پس چگونه به دنبال تمدید قرارداد هستند؟

 

صنیعی‌فر:آقای جلالی اگر مشکلات زیاد است چرا دنبال ماندن هستید؟/قرارداد بعضی‌ها تمدید نمی‌شود!

فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهارات مجید جلالی مبنی بر اینکه بازیکنان این تیم برای کار کردن صبر و تحملی دارند و او در نیم‌فصل دوم بیشتر به جای ابعاد فنی از تجربیات مدیریتی‌اش استفاده کرده است، گفت: من اختلافی با آقای جلالی ندارم چون همه چیز برای او مهیا بوده است. زمین تمرین، غذا، لباس و ... ضمن ‌آنکه تمام مسافرت‌های تیم نساجی با پرواز بوده و بهترین هتل‌ها برای تیم در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود: جالب است هر روز آقایان مصاحبه می‌کنند و به نوعی غیرحرفه‌ای بودنشان را نشان می‌دهند من از شما سؤال می‌کنم استقلال، پرسپولیس، پارس جنوبی، سایپا و ... چند درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند؟

 

مالک باشگاه نساجی مازندران تأکید کرد: بازیکنان نساجی بیش از 60 درصد و کادر فنی تیم ما بالای 70 درصد طلب خود را دریافت کرده‌اند، آن وقت چگونه است که دوستان بیشتر به جای ابعاد فنی روی مسائل مدیریتی کار کرده‌اند؟

 

صنیعی‌فرد تأکید کرد: این مصاحبه‌ها هر روز ادامه دارد و من می‌بینم حمید مطهری که دستیار جلالی است هر روز مصاحبه می‌کند، این ضعف سرمربی تیم است که دستیارش به جای کار کردن هر روز در رسانه‌ها صحبت می‌کند.اصلا مطهری نباید مصاحبه کند. اگر مجید جلالی مشکلی دارد آن به باشگاه بگوید و آن را حل کند. جلالی پولش را گرفته و به جز یک مهاجم در نیم‌‌فصل هر بازیکنی خواسته برای او تهیه کردیم. از لحاظ شرایط و امکانات هم چیزی کم نگذاشته‌ایم، تیم نساجی با پرواز راهی رشت شده در حالی که همه تیم‌های ایران با اتوبوس این کار را انجام می‌دهند. شما انتظار دارید مسئولان باشگاه نساجی چه کاری انجام بدهند؟ جالب است وضع اقتصادی مملکت خراب است و ما بهترین امکانات را فراهم کردیم. الان هم تصمیم گرفته بودم که قبل از بازی با پیکان درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم ولی به خاطر این مصاحبه‌های پی در پی این پرداختی‌ها به تعویق خواهد افتاد.

 

وی در ادامه گفت‌وگو  در خصوص اینکه جلالی مدعی شده صحبتی برای فصل آینده با وی نشده است، گفت: بله ما هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم ولی به شخصه خودم می‌گویم اگر جایی مشکل داشته باشم کار نمی‌کنم. مگر آقایان نمی‌گویند مشکلات زیاد است پس چگونه به دنبال تمدید قرارداد هستند؟ من تصمیم گرفته‌ام قرارداد چند بازیکن نساجی تمدید شود ولی قرارداد کسانی که در نیم‌فصل ما را اذیت کردند تمدید نخواهد شد. حتی اگر آنها بهترین بازیکنان تیم باشند. در این شرایط که استقلال و پرسپولیس برای محل تمرین‌شان دچار مشکل هستند ما همه چیز را فراهم کردیم ولی هر روز اظهارات عجیب و غریب می‌بینیم، شما کافی است به شرایط پارس جنوبی، نفت آبادان، استقلال خوزستان، نفت مسجد سلیمان و سایپا نگاه کنید آن وقت متوجه می‌شوید که نساجی چه شرایطی دارد.

 

حمله شدید اللحن باشگاه نساجی به جلالی و مطهری؛از اختلاف مالکان باشگاه سود می برید؟


 باشگاه نساجی مازندران در واکنش به اظهارات حمید مطهری اطلاعیه ای را صادر کرد.

 

روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران در واکنش به اظهارات حمید مطهری در گفت و گو با فارس(اینجا بخوانید) اطلاعیه ای را صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

*ظاهراً بیان حرف‌های دروغ و صدمن یک‌غاز در خصوص لباس تیم، زمین تمرین، آب معدنی، پرواز یا سفر زمینی و ... هم جزو سخنان فنی یک کمک مربی درجه چند که بزرگ‌ترین افتخار دوران بازیگری‌اش نیمکت‌نشینی در تیم پرسپولیس و بالاترین افتخار مربیگری‌اش دستیاری دوم یا سوم در تیم‌های مختلف و در نهایت اخراج از همه این تیم‌ها بوده، محسوب می‌شود که این بار با لحنی به‌دور از ادب و حرفه‌ای‌گری در مقام پاسخگویی به جناب مهندس فرهاد صنیعی‌فر برآمده است! و جالب اینکه سرمربی تیم هم در یکی از صفحات اجتماعی کامنت گذاشته و این سخنان را روشنگرانه!!! می‌خواند.

 

*او در حالی مهندس صنیعی‌فر را متهم به این مسئله می‌کند که دست به هر کاری زد تا نساجی نتیجه نگیرد!!! که مهندس صنیعی‌فر طی دو فصل و نیم اخیر با هزینه‌کردی حدود ۲۵ میلیارد تومان نساجی مازندران را به جایگاه امروز ولو بالاتر رسانده و کدام عقل سلیمی می‌تواند بپذیرد، سرمایه‌گذاری این مقدار از سرمایه‌اش را پای یک تیم بریزد و آنگاه تلاش کند همان تیم نتیجه نگیرد؟! مگر اینکه فردی نادان چنین حرفی را به زبان آورده و عده‌ای نادان‌تر از او هم پذیرای چنین خزعبلی باشند!

 

*مطهری در بخش دیگری از مصاحبه‌اش گفت: «صنیعی‌فر بارها تلفنی به ما گفت عباس‌زاده را از تیم اخراج کنید اما این مسئله به صنیعی‌فر ربطی ندارد چراکه استفاده از بازیکنان در حیطه اختیار کادر فنی است و به مالک باشگاه این مسائل ربطی ندارد» اگر بازی نکردن عباس‌زاده در حیطه اختیارات کادر فنی است، پس چرا سعی دارید مالک باشگاه را روبه‌روی بازیکن و هوادار قرار دهید؟! شهامت داشته باشید و بگویید ما با تشخیص خودمان در بازی‌های اخیر عباس‌زاده را بازی ندادیم! اگر هم به حرف مهندس صنیعی‌فر (اگر چنین حرفی را بیان کرده باشد) گوش کرده‌اید، پس چرا می‌گویید او حق ندارد دخالتی در امور تیم داشته باشد؟ راستی شما اگر حرف مهندس صنیعی‌فر را گوش می‌کردید، پس چرا نسبت به دستور ایشان برای بازگشت امید سینک به تمرینات توجهی نکردید و اجازه ندادید این بازیکن در روزهای پایانی هفته قبل به تمرین نساجی بازگردد؟ همین مساله نشان می‌دهد شما قضیه عباس‌زاده را دستاویزی قرار داده‌اید برای تخریب مالک باشگاه و قرار دادن او در مقابل خیل عظیم هواداران، ولی در حالی که شما تنها بر اساس تشخیص خود رفتار کرده‌ و کاپیتان تیم را نیمکت نشین کرده‌اید!


*درباره پرواز تیم یا سفر زمینی‌اش به رشت هم چند بار سخن گفته شده و مردم در جریان واقعیت قرار گرفته‌اند و به همین مقدار بسنده می‌کنیم؛ بیچاره پیکان و سایپا که به‌رغم هزینه‌های هنگفت و حتی درنظر گرفتن سفر هوایی به رشت برای رسیدن به یک جایگاه مطلوب به لطف درایت شما و همکاران‌تان!!! در حسرت رسیدن به یک مقام شایسته سوختند و در نهایت هم مجبور به امضای حکم اخراج‌تان شدند.

*از پرداختی تیم به بازیکنان و مربیان گفتید که فقط به مورد خودتان اشاره می‌کنیم تا مردم در جریان واقعیات قرار بگیرند؛ جنابعالی برای حضور نیم‌فصل در نساجی مازندران آن هم به‌عنوان کمک مربی ۲۰۰ میلیون تومان طلب کردید که با مخالفت مالکین مواجه شد و عذر شما را از جلسه خواستند و در نهایت چند روز بعد با وساطت مجید جلالی و چند دوست مشترک قرارداد شما به امضاء رسید! شما ابتدا چند روز بعد از عقد قرارداد یک چک ۱۰۰ میلیون تومانی از مهندس صنیعی‌فر گرفتید و بعد از همان بازی با استقلال که درباره‌اش مرثیه‌سرایی کردید، از اختلاف 2 مالک سوءاستفاده کرده و به سراغ مهندس حدادیان رفتید و با بیان اینکه پولی دریافت نکردید! ۵۰ میلیون تومان از ایشان گرفتید و جمع دریافتی خود را به ۱۵۰ میلیون تومان رساندید! و در نهایت در اولین روزهای اردیبهشت مجدداً ۳۰ میلیون تومان از طریق مهندس صنیعی‌فر دریافتی داشتید و ۱۰ درصد هم بابت نتایج ضعیف جریمه شدید که نشان می‌دهد کل مبلغ قرارداد ۲۰۰ میلیون تومانی خود را دریافت کرده‌اید و حالا نمی‌دانیم برای چه کسانی ننه من غریبم بازی در می‌آوردید؟ بماند اینکه چند بار هم طی همین نیم‌فصل پاداش گرفته‌اید! و اگر هم امروز چنین گستاخی می‌کنید به این دلیل است که کل پول‌تان را گرفته و طلبی از باشگاه ندارید! شما اگر دلسوز بازیکنان یا همان تدارکات و ماساژور تیم بودید، لااقل یک بار درخصوص مطالبات آنها با باشگاه صحبت می‌کردید؛ دست به جیب کردن و پرداخت بخشی از پول‌های مفت و بی‌زبانی که طی این سال‌ها دریافت کرده بودید، به این عزیزان پیشکش!

 

در ضمن کجا و چه مدرکی موجود است که فرهاد صنیعی‌فر شب قبل از بازی استقلال استعفاء کرده؟ مگر مالک باشگاه استعفاء می‌کند؟ اگر استعفاء داده بود یا به‌زعم شما کناره‌گیری کرد چطور برای همان بازی چک‌های هزینه بازی (هتل، اتوبوس و ... ) از سوی شخص صنیعی‌فر صادر و هزینه‌های بازی پرداخت شد؟

 

*هواداران نساجی مازندران باید بدانند چرا جنابعالی به‌رغم این دریافتی‌ها و هزینه‌هایی که شده، قصد دارید میان مالکین باشگاه و هواداران اختلاف ایجاد کنید؟ هدف شما از بهم ریختن جو نساجی چیست؟ با هزینه‌کرد مهندس صنیعی‌فر طی دو‌سال و نیم اخیر و حضور مهندس حدادیان از ابتدای فصل جاری، تمام تیم‌های پایه نساجی مازندران از لیگ‌های پایین به لیگ برتر صعود کرده و حتی برخی در این لیگ نتایج قابل قبولی گرفته‌اند، پس آیه یاس خواندن برای مردم و دایه دلسوزتر از مادر شدن نه به قواره شما می‌خورد و نه به قیافه‌تان و کاملاً مردم را به این یقین می‌رساند که حضور افرادی مانند شما در این فوتبال باعث فراری شدن بخش خصوصی و حتی بخش دولتی برای هزینه‌کرد در این رشته پرطرفدار است!

 

*ادعای حضور ۳۰ ساله در فوتبال دارید؛ با خودتان منصف باشید و مروری بر عملکرد ۳۰ ساله‌تان بکنید و بگویید در کدام تیم یک مقام ارزشمند به‌دست آوردید و کدام بازیکن را به جامعه فوتبال معرفی کرده‌اید؟ آیا به‌جز به خرج انداختن باشگاه‌های دولتی و خصوصی، عملکرد دیگری داشتید؟ چرا از راه‌آهن، صبای قم، سنگ‌آهن بافق، پرسپولیس (امید)، سایپا و پیکان که در همه آنها دستیار دوم یا سوم بودید، اخراج شدید؟ راستی نابودی راه‌آهن، صبا و سنگ آهن بافق چند درصد به عملکرد فنی شما ربط دارد؟ اما از حضور مهندس صنیعی‌فر در فوتبال تنها دو سال و نیم می‌گذرد اما همین مدیر به‌ زعم شما غیرفوتبالی، طی همین مدت، نساجی را با خیل هواداران انبوهش در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان لیگ برتری کرده و امسال هم دو تیم امید و بزرگسالانش باعث ایجاد آبرو و اعتبار برای فوتبال مازندران در لیگ برتر شدند.

 

فرهاد صنیعی‌فر هیچ ادعایی نسبت به فوتبال ندارد و فقط عشق به فوتبال دارد و به همین دلیل است که از جیب خودش و شریکش و خانواده‌هایشان می‌زند و هزینه می‌کند ولی یکی مثل تو به هر دری می‌زند تا ۵ درصد اضافه بگیرد. چرا دارید فرار رو به جلو می‌کنید؟

 در پایان این اطلاعیه آمده است: باید به حال این فوتبال گریست که افراد فنی‌اش چون شما باشند که تنها به خود و منافع شخص‌شان می‌اندیشند و تازه طوری رفتار می‌کنند که مردم آنها را به‌عنوان یک مصلح بشناسند! این فصل که با همه فراز و نشیب‌هایش گذشت اما آینده باز هم درباره شما و عملکردتان قضاوت خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کیاسری 24 ارديبهشت 1398
واقعا برای باشگاه بزرگی مثل نساجی متأسفم که افراد نادانی رو توباشگاه مسولیت میدن تابیان واسه کادر فنی وبازیکنان تیمش بیانیه صادر کنن. آقای بیانیه نویس شما چوب چه کسی رو به سینه می‌زنید مالک باشگاه؟ آدم محترم شماباید پشت تیم وکادر فنی باشید تانتیجه بگیره ودل هواداران رو شاد کنه واعتباری واسه استان ببار بیاره.. همه میدونن که مالکان باشگاه باهم اختلاف دارن ومصاحبه هاشون تو سایتها هست. همین آقای مهندس صنیعی فر که هر از گاهی از تیمداری انصراف میده.. اینا نشونگر چه چیزیه؟ لطف بفرمایید آرامش رو به تیم برگردونین واگه با کادر فنی مشکل دارین بااحترام قطع همکاری کنید تا رفتار شما رو به نام مردم خوب مازندران ننویسن
مهرداد 25 ارديبهشت 1398
سلام بعنوان يك هوادار نساجي ويك مازندراني اصيل خريدار نساجي هستم بفرماييد چند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.166 seconds.